کد خبر: ۴۲۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
حسین‌زهی:

دولت سیزدهم جهش خوبی در روابط خارجی رقم زد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت سیزدهم صادرات روزانه نفت افزایش پیدا کرده و از طرف دیگر گام های خوبی در توسعه روابط خارجی کشور برداشته شده است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, اسماعیل حسین زهی، با اشاره به هفته دولت درباره نحوه تعامل مجلس با دولت در طول دو سال گذشته، بیان کرد: تاکنون هیچ دولت و مجلسی به میزانی که دولت سیزدهم و مجلس یازدهم باهم تعامل داشته‌اند، نبوده است. تعامل بسیار خوبی بین مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم وجود داشته اما متاسفانه در حوزه معیشت نتوانستیم به موفقیت چندانی برسیم که باید مجلس و دولت ورود جدی تری به این موضوع داشته باشند.

وی در ادامه اظهار کرد: در حوزه های دیگر در طول دو سال گذشته دولت نمره خوبی کسب کرده است؛ در بخش انرژی، صادرات روزانه نفت در دولت سیزدهم علی رغم وجود تحریم ها افزایش پیدا کرده است. از طرف دیگر در برقراری روابط خارجی با کشورهای همسایه دولت گام های خوبی برداشته است.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه  دولت سیزدهم در روابط خارجی جهش خوبی رقم زد، تصریح کرد: برقراری ارتباط با سایر کشورها به جز رژیم اشغالگر قدس مهم است و این روابط است که در عمران و آبادانی کشور اثر گذار است. دولت نیز به خوبی این موضوع را درک کرده و دستگاه خارجی کشور گام های خوبی در توسعه روابط خارجی در طول دو سال گذشته برداشته است.

حسین زهی در پایان تاکید کرد: به طور کلی بنده به عملکرد دولت سیزدهم در طول دو سال گذشته نمره ۱۷ می دهم.
نظرات بینندگان