کد خبر: ۴۲۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران:

امروز لایق باخت نبودیم

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که شاگردانش در دیدار مقابل ساحل‌عاج لایق باخت نبودند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، پس از باخت مقابل ساحل‌عاج در جام جهانی ۲۰۲۳، در نشست بعد از بازی گفت: واقعیت این است که بر خلاف بازی گذشته امروز ما لایق باخت در این دیدار نبودیم. با این حال متاسفانه اتفاقی که نباید، افتاد و در لحظات حساس بازی تمرکز کافی نداشتیم.

او ادامه داد: در لحظات کلیدی مسابقه تصمیم‌های ما برابر حریف به نتیجه دلخواه نرسید اما بازیکنان من تمام تلاششان را کردند که بایداز آن‌ها تشکر کنم.

دمیر در پاسخ به این سوال که چرا از سینا واحدی در این دیدار استفاده نکرد، تصریح کرد: در هر بازی نمی‌شود از تمام بازیکنان استفاده کنیم، تشخیص من این بود که امروز گروه دیگری به تیم کمک می‌کنند.

او همچنین درباره قولی که پیش از جام جهانی به مردم ایران داده بود نیز توضیح داد: من همان موقع هم گفتم تلاش می‌کنیم در بازی‌ها بهترین خود را نشان دهیم و چیزی بیشتر از این نگفتم.

دمیر با انتقاد از داوری این دیدار نیز گفت: اشتباهات داوری در این بازی زیاد بود که نهایتا هم به ضرر ما تمام شد. این اتفاق خوب نبود. داور سرنوشت ما را عوض کرد و اشتباه عجیب و بدی در صحنه آخر بازی داشت.
نظرات بینندگان