کد خبر: ۴۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
پاکو خمس:

کار من نیست که درباره مشکلات توضیح دهم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید که وظیفه او نیست که درباره مشکلات تیمش توضیح دهد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، پاکو خمس، سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار کرد: کار من نیست که راجع به مشکلات توضیح دهم و تنها راجع به تیم صحبت می‌کنم. کار من مربیگری است و بستن تیم و جذب بازیکن نیست. تیم برای بازی فردا آماده است. شروع لیگ برای ما با تیم‌های سخت و برتر شروع شد و تا پایان فصل خیلی فرصت داریم و مطمئنم نتایج عوض خواهد شد و رو بهبود خواهد رفت.

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را در قواره قهرمانی می‌بیند؟ گفت: نیمه دوم بازی با شارجه عملکرد خوبی داشتیم. نمی‌توانم پیش‌گویی و پیش‌بینی کنم و فشار گذاشتن روی تیم درست نیست. فکر می‌کنم این تیم در کل لیگ رقابت پایاپایی با تیم‌های مدعی داشته باشد. آمادگی این را نداریم که این فشار روی تیم گذاشته شود. عادت دارم که واقع‌بینانه نگاه کنم و دروغ نگویم.

سرمربی تراکتور در ادامه گفت: من فکر می‌کنم خیلی زود است که راجع به حمایت صحبت کنیم. هواداران از تیم حمایت می‌کنند. با تیم‌های برتر از خودمان بازی کرده‌ایم و هواداران باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر مقابل تیم‌های ضعیف‌تر از خودمان ببازیم مشکلات آغاز می‌شود. برای بازی فردا آماده هستیم و با یک برد می‌توانیم روند تیم را عوض کنیم.

خمس در رابطه با تغییر در نفرات تیم گفت: این موضوعی است که در رسانه نباید صحبت شود. این به ضرر تیم است و باید در زمان نهایی شدن اعلام شود. در بازی با پرسپولیس در زمین پرسپولیس بودیم و در نیمه دوم بازی با شارجه موقعیت ایجاد کردیم.

در ادامه خبرنگار ایسنا به خمس گفت: در ابتدای فصل از هواداران خواستید که سعید آقایی را ببخشند و تایید کردید که در لیست تیم بوده اما بعد از بازی با سپاهان در مورد کلیات نقل و انتقالات چیز دیگری مطرح کردید و در بازی با الشارجه هم با اینکه محمد نادری غایب بود اما از سعید کریم‌آذر که پست تخصصی‌اش نبود استفاده کردید. در واقع سعید آقایی در پست دفاع چپ اولویت اول و حتی دوم شما نیست که این مسأله سوال برانگیز و در تضاد با آن چیزی است که قبلاً اعلام کردید. سرمربی تراکتور در پاسخ گفت: وظیفه من است که از بازیکنم حمایت کنم ولی بازی کردن یا بازی نکردنش به این موضوع مربوط نیست و دلیل بازی نکردن آقایی، آماده نبودنش است.

او در خصوص مهدی عبدی و مصدوم و محرومان تیمش برای بازی فردا گفت: در خصوص عبدی تصمیم نگرفته‌ام. محمد نادری و بهزاد سلامی به علت مصدومیت حضور نخواهند داشت.

دیدار تیم‌های تراکتور و مس رفسنجان فردا (دوشنبه) ساعت ۲۰ در ورزشگاه یادگار امام آغاز می‌شود.
نظرات بینندگان