کد خبر: ۴۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

۱۵ ملی‌پوشی که تیم ندارند!

دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان می‌گوید با وجود آنکه کمتر از ۱۵ روز دیگر لیگ برتر شروع می‌شود اما خیلی از ملی‌پوشان تیم باشگاهی ندارند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, محمد سیاوشی، در مورد اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال در صربستان اظهار کرد: اردوی صربستان اردوی خیلی خوبی است. ۱۰ روز در شهری بودیم که آب و هوای کوهستانی داشت. در آنجا تمرینات بدنسازی را زیر نظر بدنساز و مربیان انجام دادیم و تمرینات بسیار خوبی بود. تقریبا بدن‌ بازیکنان بعد از ۲ ماه استراحت به حد نرمال خود رسید. 

دیدارهای تدارکاتی به ما خیلی کمک خواهد کرد

سیاوشی افزود: ۷ یا ۸ روز هم هست که در شهر دیگری از صربستان اردو زده‌ و چهار دیدار تدارکاتی انجام داده‌ایم. بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم که می‌تواند خیلی به ما کمک کند. به هر حال هر چه بیشتر با اروپایی‌ها بازی کنیم تجربه ما برای رقابت در آسیا بیشتر می‌شود. امیدوارم بتوانیم با این اردوها نتیجه خوبی در بازی‌های آسیایی بگیریم. 

تکلیف ۱۵ - ۱۶ ملی‌پوش هندبال مشخص نیست

وی در ادامه در خصوص شروع لیگ برتر هندبال مردان گفت: از اردوی صربستان که برگردیم لیگ برتر شروع خواهد شد. متاسفانه اتفاقی که رخ داده این است که حدود ۱۵ یا ۱۶ بازیکن ملی‌پوش تکلیفشان معلوم نیست. احتمال زیاد هم لیگ ۱۱ شهریور شروع خواهد شد. بیشتر بازیکنان که اکنون در اردوی صربستان هستند قراردادهای دو یا سه ساله با باشگاه‌ها دارند اما در حال حاضر خبری از قراردادها نیست. مثلا سپاهان هنوز از هیچ کدام از بازیکنان نخواسته که برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند یا مبلغ قرارداد را اعلام نکرده‌ است. اینها در شرایطی است که لیگ کمتر از ۱۵ روز دیگر آغاز می‌شود. خبر بدی است که بازیکنان ملی‌پوش تیم نداشته باشند. 

برای فصل جدید به دنبال لژیونر شدنم

دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان در خصوص انتخاب تیم باشگاهی خود برای فصل جدید خود گفت: قرارداد من با سپاهان یک ساله بود و اکنون به پایان رسیده است. دنبال این هستم که گزینه خارجی برای امسال انتخاب کنم و لژیونر شوم. باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

در بازی‌های آسیایی محکوم به کسب مدالیم

وی در خصوص بازی‌های آسیایی و پیش‌بینی‌اش از کسب مدال تیم ملی هندبال گفت: بالاخره بازی‌های آسیایی است و ما مجبور و محکوم به کسب مقام هستیم. چون با شرایط کنونی که هندبال ما سپری می‌کند اگر در بازی‌های آسیایی مقام نگیریم اوضاع هندبال بد خواهد شد و با دید خوبی به آن نگاه نخواهند کرد. ما مجبوریم در هانگژو مقام بیاوریم‌.

گروه سختی در هانگژو داریم

او به گروه سخت تیم ملی ایران در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و گفت: به جرات می‌توان گفت گروه سختی داریم. در این مسابقات یک گروه چهارتایی هست و آن هم گروه ما است‌. عربستان حریف دیرینه ما است که گاهی آن را بردیم و گاهی هم باختیم ولی ژاپن تیمی است که دو سه سالی است کسی از آن خبر ندارد و بازی‌اش را ندیده است. دو سه بازیکن خوب دارد که در اروپا بازی می‌کنند. 

همه پشت هم باشند نتیجه خوبی کسب خواهد شد

دروازه‌بان تیم ملی هندبال مردان افزود: با این وجود من به شخصه مثل همیشه امیدوارم که بتوانیم نتیجه خوبی در هانگژو کسب کنیم. احساس می‌کنم می‌توانیم روی سکو برویم و مدال خوبی بگیریم. امیدوارم با تلاش بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون این امر محقق شود. همه هندبال ایران باید دست به دست هم دهند و تا زمانی هم که همه پشت هم نباشند نتیجه خوبی رقم نمی‌خورد. امیدوارم این امر محقق شود و نتیجه‌ای در خور شان هندبال بگیریم.
نظرات بینندگان