کد خبر: ۴۲۲۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

پرسپولیس مهاجم خارجی می‌خواهد

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس معتقد است اگر آل‌کثیر و مغانلو از پرسپولیس نمی‌رفتند مشکلی از نظر مهاجم نداشت اما با رفتن این دو بازیکن باید یک مهاجم خوب خارجی بگیرد تا لیست بازیکنانش تکمیل شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, اسماعیل حلالی، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر آلومینیوم و تراکتور اظهار کرد: پرسپولیس در شروع فصل شکل مناسبی نداشت که البته این مساله طبیعی است چون از بدنسازی وارد لیگ شده بود و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار نبودند. متاسفانه یکی از مشکلاتی که اکثر تیم‌ها با آن مواجه هستند نبود برنامه‌ریزی و اجرای درست آن است، به طوری که برنامه‌ای که روی کاغذ نوشته می‌شود قابل اجرا نیست و این مشکلات زیادی را برای تیم‌ها ایجاد می‌کند.

پرسپولیس در هفته اول خوب نبود

وی گفت: یک مربی از زمان بدنسازی تا شروع لیگ تقریبا ۲ ماه فرصت دارد که بازیکنان خود را از نظر بدنی و روحی و روانی برای لیگ آماده کند که اگر به مربی اجازه دهند که براساس برنامه‌ریزی خود تیم را آماده کند، شرایط بهتری رقم خواهد خورد. به همین دلیل پرسپولیس در هفته اول شکل مناسبی نداشت.

گل‌محمدی و پرسپولیس آرام آرام پیش می‌روند

این بازیکن سابق پرسپولیس تصریح کرد: بازی پرسپولیس با تراکتور به نسبت آلومینیوم بهتر شده بود و به اعتقاد من بازی به بازی روند پرسپولیس بهتر می‌شود. البته تنها کار خوب یحیی گل محمدی برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی بازیکنان این است که فشار زیادی به بازیکنان وارد نشود و سعی می‌کنند آرام آرام حرکت کنند و در عین حال ۳ امتیاز را از دست ندهند. قطعا هفته به هفته شاهد بازی های بهتری از پرسپولیس خواهیم بود.

حلالی یکی از مشکلات پرسپولیس را مسائل سخت‌افزاری و نداشتن زمین اختصاصی عنوان کرد و گفت: تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس که هواداران زیادی دارند به جایی این که به دنبال جذب بازیکن خارجی باشند، باید چند زمین اختصاصی برای خود بگیرند و زیر ساخت خود را درست کنند. عیب است برای چنین تیم‌هایی که به دنبال اجاره زمین از دیگران باشند. هر روز مربی از نبود زیرساخت می‌نالد. همین مساله سبب شده که در بحث درآمدزایی نیز مشکل داشته باشند و هزینه‌های آن‌ها بیشتر از خرجشان است.

لیگ پرگل شروع شده است

این بازیکن پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که لیگ را تا به امروز چگونه دیدید؟ تصریح کرد: امسال برخلاف فصل گذشته تعداد گل‌های زده شده در اول فصل بیشتر است و این روند نشان می‌دهد که تیم‌ها بیشتر کار هجومی انجام می‌دهند. به اعتقاد من تا به امروز لیگ خوب و پرگلی داشتیم.

حلالی همچنین درباره نقاط ضعف پرسپولیس در دو دیدار اخیرش، گفت: درست است پرسپولیس دروازه‌بان خوبی چون بیرانوند را دارد اما نیاز است از وجود یک دروازه‌بان دیگر بهره‌مند شود تا در صورت بروز هر گونه  آسیب دیدگی دغدغه‌ای در این زمینه نداشته باشد. البته آن چه که در حال حاضر برای پرسپولیس ضرورت دارد بهره گرفتن از یک مهاجم خوب خارجی است، اگر آل‌کثیر و مغانلو از پرسپولیس نمی‌رفتند مشکلی از نظر مهاجم نداشت اما با رفتن این دو بازیکن باید یک مهاجم خوب خارجی بگیرد تا لیست بازیکنانش تکمیل شود. البته روند پرسپولیس تا به امروز راضی کننده و خوب بوده و در ادامه لیگ قطعا شرایط بهتری خواهد داشت.
نظرات بینندگان