کد خبر: ۴۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

برگزاری داربی تهران بعد از لیگ قهرمانان آسیا

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر پس از پایان مسابقات ملی و لیگ قهرمانان آسیا پیگیری خواهد شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، مسابقات لیگ برتر فوتبال پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر تعطیل خواهد شد و بازیکنان ملی‌پوش راهی اردوهای تیم ملی بزرگسالان و امید می‌شوند.

هفته چهارم لیگ برتر ۹ شهریور برگزار می‌شود و از ۱۰ شهریور ملی‌پوشان خود را به کادرفنی تیم ملی معرفی می‌کنند. شاگردان قلعه‌نویی ۱۶ و ۲۱ شهریور به ترتیب به مصاف بلغارستان و آنگولا می‌روند.

همزمان با این اردو، تیم ملی امید هم اردوی خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار می‌کند و ۲۸ شهریور اولین بازی خود را در بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل عربستان برگزار خواهد کرد. ایران تا ۲ مهر دیدارهای خود را در مرحله گروهی برگزار می‌کند و در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی، نیمه نهایی یا فینال زمان بیشتری در چین خواهد بود.

از سوی دیگر قرار است هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۷ و ۲۸ شهریور برگزار شود و سه یا چهار نماینده ایران در این دور به مصاف رقبای خود می‌روند و دیدارهای سختی خواهند داشت.

با توجه به برنامه‌های فشرده فوتبال ملی و لیگ قهرمانان آسیا، قرار است هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر از جمله داربی ۱۰۲ تهران در هفته اول مهر ماه پیگیری شود که می‌تواند حساس‌ترین دیدار دور رفت لیگ برتر هم لقب بگیرد.
نظرات بینندگان