کد خبر: ۴۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰

اجازه نمی‌دهیم ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود

رئیس مجلس گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۹ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به سالروز کودتای ۲۸ مرداد، اظهار داشت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مرداد ماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آن‌ها بر اراده ملت ایران و دولتمردان چیره بود.

وی بیان کرد: اما این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

وی ادامه داد: بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا حاصل سال‌ها غارت، کودتا، تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیاست.

قالیباف بیان کرد: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
نظرات بینندگان