کد خبر: ۴۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

نقطه ضعف پرسپولیس مشخص شد

حمید درخشان معتقد است که تنها نقطه ضعف پرسپولیس خط حمله است و باید با مهاجم خارجی تقویت شود.
به گزرش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, حمید درخشان، درباره بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتور که با برتری یک بر صفر شاگردان گل‌محمدی همراه بود، توضیح داد: مسلما بازی راحتی برای هیچ‌یک از تیم‌ها نبود و شاهد بودیم که پرسپولیس خیلی منطقی بازی کرد. البته بازی نزدیک بود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که در نهایت پرسپولیس پیروز شد.

او ادامه داد: طبیعی بود که تراکتور بعد از گلی که دریافت کرد فشار را بیشتر کند اما هافبک‌های پرسپولیس خیلی بهتر از خط هافبک حریف کار کردند و با دوندگی زیادی که داشتند، فضا را از تراکتور گرفتند و موقعیت‌های خوبی را هم برای پرسپولیس ایجاد کردند.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس منطقی بازی کرد،» ادامه داد: تراکتور موقعیت‌هایی را ایجاد کرد اما خطوط مختلف پرسپولیس خصوصا خط دفاع و هافبک‌ها انسجام خوبی داشتند که نگذاشت موقعیت خیلی زیادی روی دروازه ایجاد شود. پرسپولیس بعد از گل خیلی خوب کار کرد و ریسک نکرد.

او با بیان اینکه «پرسپولیس در خط حمله مشکل داشت،» توضیح داد: به نظرم تنها جایی که پرسپولیس باید رفع مشکل کند بلاتکلیفی خط حمله است. شهاب زاهدی آنطور که باید تغذیه نشد و از او خوب بازی نگرفته‌ایم. با این حال مهم کسب سه امتیاز در خانه حریف بود که پرسپولیس به آن دست یافت و قطعا این موضوع در ادامه فصل به کمک شاگردان یحیی می‌آید.

این کارشناس فوتبال ایران، در پاسخ به این سوال که آیا جذب مهاجم خارجی باید در دستور کار پرسپولیس باشد؟ تاکید کرد: قطعا وجود مهاجم خارجی خوب می‌تواند روند کاری پرسپولیس را بهتر کند. شاید الان با بردهای اقتصادی یک بر صفر خوب پیش برود اما امکان دارد در بعضی بازی‌ها به مشکل بربخورد که آنجا نقش مهاجم خارجی پررنگ خواهد بود. 

درخشان در واکنش به این موضوع که به جز لوکادیا، ۵ مهاجم خارجی دیگر یحیی گل‌محمدی تنها ۶ گل زده‌اند، توضیح داد: قطعا دیگر به تجربه کافی دست یافته‌اند و برای جذب مهاجم خارجی باید با دقت زیادی کار کنند چون در غیر این صورت به مشکل برمی‌خورند. همه می‌دانیم که کیفیت مهاجمان خارجی پرسپولیس در این سال‌ها خوب نبوده و از این موضوع ضربه خورده‌ایم، باید با دقت زیادی در این زمینه کار کرد.
نظرات بینندگان