کد خبر: ۴۲۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
تعدادی از نمایندگان مجلس:

دشمنان ایران با ترور کور خط ایجاد ناامنی⁩ در کشور را دنبال می‌کنند

تعدادی از نمایندگان مجلس با محکوم کردن حمله تروریستی در شاهچراغ، بیان کردند که دشمنان ایران منفعلانه با ترور کور مردم بیگناه خط ایجاد ناامنی⁩ در کشور را دنبال می‌کنند. فرزندان ملت بزرگ ایران هوشیارند و دهان تروریست‌ها و حامیانشان را خرد خواهند کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، در پی حمله تروریستی دو مهاجم مسلح به حرم مطهر شاهچراغ تعدادی از زائران و مجاوران مجروح و تعدادی به شهادت رسیدند؛ داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است.

رییس جمهور در تماس تلفنی با وزیر کشور و استاندار فارس بر پیگیری حادثه و روشن شدن ابعاد آن و هم چنین به کارگیری همه امکانات درمانی برای مداوای مجروحان و هم چنین شناسایی و تعقیب همه عوامل این جنایت تأکید کرد.

تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در توییتر نسبت به حمله تروریستی در حرم شاهچراغ واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید.

علی نیکزاد نماینده اردبیل:

«⁩ ترور کور شیوه ⁧بزدل‌ها⁩ وداعشی‌هاست. بازهم مزدوران، در شاهچراغ مرتکب اقدام ⁧تروریستی⁩ ⁧علیه مردم⁩ شدند. تاریخ ایران نشان داده شما در تاریک‌ترین و سیاه‌ترین بخش حافظه تاریخی مردم ثبت می‌شوید.

‏هشدار به تروریست‌ها؛ آوارگی منافقین برایتان درس عبرت باشد.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

« تکرار حمله وحشیانه به حرم حضرت شاهچراغ علیه‌السلام که برگرفته از تجمیع تفکرات تروریست‌های وهابی و بهائیست به شدت محکوم است و باید عاملان و آمران اصلی چنین وحشی‌گری ‌هایی سریعا ضربات پرقدرت و با اقتدار حافظان امنیت را درک کرده و جواب پس دهند!»

روح الله نجابت نماینده شیراز:

«آه از غمی که تازه شود با غمی دگر

‏جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر»

عزت الله اکبری تالارپشتی نماینده تهران:

«تروریست‌های خبیث، بار دیگر حرم ⁧شاهچراغ⁩ (ع) و زائران را هدف گرفتند. دشمنان ایران، منفعلانه با ترور کور مردم بیگناه، ⁧خط ایجاد ناامنی⁩ در کشور را دنبال می‌کنند. فرزندان ملت بزرگ ایران، هوشیارند و دهان تروریست‌ها و حامیانشان را خرد خواهند کرد.»
نظرات بینندگان