کد خبر: ۴۲۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲

بازی استقلال هم بدون تماشاگر می‌شود

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: با شرایطی که در دیدار پرسپولیس وجود داشت حتما دیدار استقلال برابر ملوان هم بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر, حسین فرزامی در خصوص شروع لیگ بیست و سوم گفت: بازی‌های فصل جدید درحالی آغاز شده که ورزشگاه آزادی نتوانست میزبان هواداران فوتبال باشد. با اینکه گفته می‌شد بانوان هم می‌توانند به ورزشگاه بیایند آقایان را هم راه ندادند. با فیلمی که از بازسازی ورزشگاه آزادی مشاهده شده بعید می‌دانم که این بازسازی به زودی به پایان برسد و بازی استقلال هم بدون تماشاگر خواهد شد.

عضو پیشین هیات مدبره استقلال در خصوص دیدار هفته اول استقلال برابر نفت آبادان گفت: دیدار سختی برای دوتیم خواهد بود. استقلال به جز اینکه باید با بازیکنان جوان و با انگیزه نفت رو به رو شود باید با گرمای هوا و هواداران پرشور نفت هم مقابله کند.

وی تاکید کرد: بازیکنان استقلال باید به گونه‌ای قوای خود را تقسیم کنند که گرمای شدید هوا باعث نشود مقابل حریف از لحاظ بدنی دچار مشکل شوند. نکونام او می‌داند اولین بازی بسیار حساس و سخت است واگر بتواند برنده از زمین خارج شود کار بزرگی انجام داده است.

فرزامی در خصوص مشکلاتی که پیش روی سرمربی استقلال بوده ولی او میدان را خالی نکرده اظهار داشت: متاسفانه نکونام فصلی به استقلال آمد کوهی از مشکلات وجود داشت. او از این هم اتفاق بد آشفته و خسته است اما حمایت هواداران به او دلگرمی داد تا نه تنها استعفا ندهد بلکه با قدرت بجنگد و جلوی حاشیه سازان بایستد. او مجبور شد بازیکنانی را که با آنها فسخ کرده بود دوباره برگرداند.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: استقلال با مدیریت غلط و ضعیف به اینجا رسیده، مدیرانی که دلسوز استقلال نبودند و تنها دنبال منافع شخصی خودشان بودند. نکونام خوب می‌داند که خودی‌ها بیشتر به او ضربه می‌زنند تا غریبه‌ها و تنها حامیان او هواداران و برخی پیشکسوتان هستند که صادقانه و خالصانه دلشان برای تیم می‌سوزد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییر وزیر ورزش تاثیری در آینده استقلال خواهد داشت یا خیر گفت: دوره سجادی بدترین دوران برای استقلال بود. با اینکه استقلال هم مثل پرسپولیس زیر مجموعه وزارت ورزش بود اما هیچ کمکی به تیم صورت نگرفت و آقایان این تیم را بطور کامل فراموش کرده بودند.

عضو سابق هیات مدیره آبی پوشان افزود: استقلال از مدیریت ضعیف و بحث برانگیز سجادی لطمه‌های زیادی خورد، حالا با آمدن کیومرث هاشمی که سابقه مدیریت زیادی در ورزش دارد باید امیدوار باشیم که نگاه وزارت ورزش به سرخابی‌ها یکسان شود.
نظرات بینندگان