کد خبر: ۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

یک ساعت ابتدایی؛ ثبت‌نام ۶۷۸ نفر در سامانه پیش ثبت‌نام انتخابات

وزیر کشور گفت: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی در خصوص آغاز مرحله پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت نام داوطلبی نمایندگی مجلس شورای اسلامی شروع شده است و به حمدالله از همان دقایق اولیه مراجعات خوبی به سایت صورت گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر که یک ساعت از ثبت نام می‌گذرد حدود ۲۲۲۰ نفر به سایت مراجعه کردند که ۶۷۸ نفر از آنها کارشان تمام شده است یعنی با موفقیت مرحله پیش ثبت نام را پشت سر گذاشته‌اند. البته این به معنای آن نیست که آن را به عنوان تأیید نهایی قلمداد کنیم بلکه آنها کسانی هستند که وارد سایت شدند و همه موارد کارشان به پایان رسیده است.

وحیدی با دعوت از همه گروه‌ها و افراد برای حضور در مرحله پیش ثبت نام بیان کرد: لازم است در اینجا از همه متقاضیان عزیز و کسانی که خود را متناسب با داوطلبی مجلس شورای اسلامی دعوت کنم حتماً در این کار تسریع بفرمایند. همینطور از جریانات سیاسی و نیز افرادی که به شکل منفرد می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند، زودتر اقدام کنند چون فرصت ما محدود است و یک هفته بیشتر زمان نداریم.

وی ادامه داد: اگر کسانی هنوز به تصمیم قطعی برای ورود در انتخابات نرسیدند می‌توانند پیش ثبت نام اولیه را انجام دهند و اگر خواستند در مراحل بعدی انصراف دهند. در غیر این صورت اگر پیش ثبت نام انجام ندهند دیگر فرصتی برای حضور در هنگامه بزرگ انتخابات را به عنوان کاندیدا نخواهند داشت و ان‌شاالله با نیت خدمت به مردم عزیز و کشور بزرگمان متقاضیان بیایند و مشارکت کنند.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به امکان آسان ثبت نام توسط گوشی تلفن همراه تصریح کرد: همه می‌توانند از طریق تلفن‌های همراه وارد صفحه ثبت نام وزارت کشور شوند و از هر نقطه‌ای از کشور به کمک اینترنت ثبت نام را انجام دهند، فقط لازم است توجه کنند هر کس فقط از طریق تلفن همراه خود می‌تواند این کار را انجام دهد.

وی افزود: برای متقاضیان در خارج از کشور هم باید بگویم آنها می‌توانند با مراجعه به سفارت خانه‌ها و نیز دفاتر کنسول گری کشورمان در خارج از کشور وارد سایت شده و ثبت نام را انجام دهند.
نظرات بینندگان