کد خبر: ۴۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
حسین رضازاده:

دیگر در فوق‌سنگین نگرانی نداریم

رئیس انجمن پاراوزنه‌برداری گفت: با رکوردهای خوبی که توسط دو وزنه‌بردار ایران در فوق سنگین به ثبت رسیده است دیگر دغدعه‌ای برای جایگزینی مرحوم سیامند رحمان نداریم.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, حسین رضازاده، با اشاره به اعزام ۱۰ پاراوزنه بردار به مسابقات جهانی امارات در ۲۸ مرداد، اظهار کرد: آخرین اردوی آماده سازی وزنه برداران برای شرکت در این مسابقات از ۱۳ مرداد با حضور ۱۰ ورزشکار در سالن وزنه برداری فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز شده و تا ۲۸ مرداد قبل از اعزام تیم به امارات ادامه خواهد داشت. این مسابقات چون سهمیه پارالمپیک پاریس است اهمیت زیادی برای ما دارد و تلاش بر این است که بتوانیم بهترین عملکرد را در این مسابقات داشته باشیم.

وی درباره حضور روح الله رستمی قهرمان پارالمپیک توکیو در این مسابقات، اظهار کرد: رستمی به دلیل جراحی داخلی که انجام داده بود تا مدتی تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز پیگیری می‌کرد که در حال حاضر شرایط خوبی دارد و همراه تیم به امارات اعزام می‌شود، امیدوارم در این مسابقات به نتایج خوبی دست پیدا کند.

رضازاده همچنین در پاسخ به این سوال که آیا در فوق سنگین جایگزین خوبی برای مرحوم سیامند رحمان در این رقابت‌ها وجود دارد یا خیر؟ گفت: مهدی صیادی و احمد امین زاده دو وزنه بردار فوق سنگین ما هستند که رکوردهای خوبی را تا ۲۷۵ کیلوگرم به ثبت رسانده اند. البته تا رکورد مرحوم سیامند رحمان هنوز فاصله دارند اما به آینده این دو وزنه بردار امیدوار هستیم و معتقدم که می‌توانند جایگزین خوبی به جای سیامند رحمان در سنگین وزن باشند. به هر صورت با وجود این دو وزنه بردار دیگر دغدغه‌ای در فوق سنگین نداریم.

وی در پایان با اظهار رضایت از اردوهای آماده‌سازی وزنه برداران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین، افزود: با حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک اردوهای خوبی برای آماده‌سازی وزنه‌برداران اعزامی به هانگژو فراهم شده و مشکلی خاصی وجود ندارد.
نظرات بینندگان