کد خبر: ۴۲۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

طرح ترافیک فردا اجرا نمی‌شود

با توجه به تعطیلی رسمی پایتخت به علت گرمای شدید هوا، طرح ترافیک خودروهای تهران فردا چهارشنبه ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.
به گزارش قلم نیوز و به نقل ازایرنا؛ به دنبال افزایش دمای کم سابقه تهران و با دستور هیات دولت ادارات پایتخت فردا تعطیل است و به دنبال این اتفاق و با توجه به تعطیلی رسمی پایتخت، طرح ترافیک خودروهای تهران ۱۱ مرداد اجرا نمی‌شود.

در استان تهران به دلیل ترافیک شدید در خیابان‌ها و بزرگراه‌های این شهر، طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ دقیقه تا ۱۸ عصر از روزهای شنبه تا چهارشنبه و طرح کنترل آلودگی هوای تهران نیز از روزهای شنبه تا پنجشنبه در پایتخت اجرایی می‌شود.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از تصمیم دولت برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه - ۱۱ و ۱۲ مرداد - به علت گرمای بی‌سابقه هوا در سراسر کشور خبر داد و گفت: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیأت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

وی در تشریح جزییات این تصمیم دولت با تاکید بر اینکه تعطیلی شامل همه دستگاه‌ها هم در بخش خصوصی و هم عمومی می‌شود، افزود: دستگاه‌های خاص و خدماتی با تشخیص استاندار در هر استان و نهادهای ملی نیز به تشخیص معاون اول رئیس‌جمهور و هماهنگی وزیر مربوطه، مجوز فعالیت در این ۲ روز را دارند.
نظرات بینندگان