کد خبر: ۴۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
در ارزیابی سالیانه روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران؛

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران رتبه برتر را به خود اختصاص داد

روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در ارزیابی سالیانه ۱۴۰۱ که از سوی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران انجام گرفت ،موفق به کسب "روابط عمومی برتر" شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در حکم رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به مناسبت این افتخار خطاب به رییس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران آمده است؛ اینک با توجه به تلاش و همت والای شما همکار گرامی و همکاران محترم آن مجموعه در راستای رشد و بالندگی شرکت ملی نفت ایران در ارزیابی سالیانه ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران موفق به کسب روابط عمومی برتر می گردید.
بر اساس این گزارش ، در پیام تبریک دکتر غلامرضا جمالی رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خطاب به ایمان ارجمند راد مشاور مدیر عامل و رییس روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بیان شده:  اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به جنابعالی از تلاشهای ارزنده روابط عمومی آن شرکت تقدیر و تشکر می نمایم ، امید است که با اتکای به خداوند متعال همچنان شاهد موفقیت های روابط عمومی در شرکت ملی نفت ایران باشیم .
این گزارش می افزاید، در بخش دیگری از این پیام با اشاره به جایگاه ویژه روابط عمومی ها در هر سازمان تصریح شده ؛ امروزه پیشبرد اهداف و برنامه های یک سازمان با تقویت انگیزه های جمعی ، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان پذیر است و در این ابعاد گسترده ، تاثیر ارتباطات و اطلاعات بر کارآمدی دستگاه ها موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه روابط عمومی گردیده است. اهمیت این جایگاه نیز در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دوچندان شده؛ به گونه ای که موفقیت سازمان ها، ادارات و دوامشان در عرصه ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی های آنها وابسته است.
لازم به ذکر است  در ششمین نشست هم اندیشی  روابط عمومی های شرکت ملی نفت ایران، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران بر اساس شاخص های عملکردی بعنوان روابط عمومی برتر در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد .
ایمان ارجمند راد مشاور مدیرعامل و رییس روابط عمومی ضمن تبریک این افتخار به همکاران روابط عمومی ، کسب این عنوان برای اولین بار در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران را مرهون حمایت های همه جانبه مهندس مهدی حیدری مدیر عامل شرکت برشمرد و افزود  : بی شک نگاه ویژه مهندس حیدری به نقش ، جایگاه و کارکرد بی بدیل روابط عمومی ، انگیزه بخش همکاران در این مدت بوده است تا با تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف و برنامه های شرکت گام برداریم و کسب این افتخار نوید روزهای بهتر برای همکاران ستادی و شرکتهای تابعه بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب است تا به جایگاه بایسته و شایسته خود با افتخار نگریسته و در رسیدن به مراحل تعالی و دانش افزایی خود در این عرصه همت گمارند . در این مجال فرصت را غنیمت شمرده به نمایندگی از جانب خود و روسای روابط عمومی شرکت‌های تابعه  از  زحمات همکاران و حمایت های  مدیر عامل محترم کمال تقدیر و تشکر‌ را به عمل می آورم.
نظرات بینندگان