کد خبر: ۴۱۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰

صدور کارت بلیت های مترو برای اقشار خاص آغاز شد

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از مهیا کردن زیر ساخت‌های لازم برای صدور کارت بلیت اقشار خاص در متروی تهران خبر داد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, مسعود درستی با بیان اینکه طولانی‌شدن زمان انتظار افراد برای دریافت کارت بلیت موجب ایجاد نارضایتی در بین شهروندان شده است، گفت: صدور این کارت‌ها تا پیش از این توسط پیمانکار فروش بلیت انجام می‌شد که به منظور تسریع در روند صدور و افزایش رفاه حال اقشار خاص، ضمن هماهنگی با کمیته هماهنگی و نظارت بلیت الکترونیک شهر تهران، تصمیم گرفته شد تا این کار در شرکت بهره‌برداری متروی تهران انجام شود.

وی تصریح کرد: با مهیا کردن شرایط سخت‌افزاری از روز شنبه صدور کارت بلیت اقشار خاص را آغاز کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: سعی خواهیم کرد دراسرع‌ وقت نسبت به اطلاع‌رسانی و تحویل کارت بلیت‌ها اقدام کنیم.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، مبلغ اعتبار کارت بلیت‌های تخفیف‌دار اقشار خاص ۳۰۰ هزار تومان است و شامل کارت بلیت سالمندان (کارت بلیت منزلت)، دانشجویان، دانش‌آموزان و سایر اقشار خاص شامل ایثارگران و خانواده آنها، معلولان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی شهر تهران می‌شود.
نظرات بینندگان