کد خبر: ۴۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز تهران:

تمامی بوستان‌های تهران روشن هستند

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به تبدیل تمام لامپ های درون بوستانهای شهر تهران به LED گفت: در حال حاضر تمامی بوستان های تهران روشن هستند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, علی محمدمختاری، درباره تأمین روشنایی لازم برای بوستانهای شهر تهران گفت: مقرر شده است تا تمام لامپ های درون بوستانهای شهر تهران به LED تبدیل شود و این کار با هدف صرفه جویی در مصرف انرژی در بوستانهای تهران در حال انجام است.

وی درمورد اعتراض برخی اعضای شورای شهر تهران درباره عدم روشنایی لازم و مناسب در بوستانهای شهر تهران به ویژه بوستانهای منطقه ۲۰ تهران، افزود: در حال حاضر تمامی بوستانهای شهر تهران روشن هستند؛ البته ممکن است برخی خاموشی‌های مقطعی به دلیل اتصالی برق یا نقص روی دهد؛ اما سریعاً برای رفع نقص اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران تاکید کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده خاموشی در بوستان‌های شهر تهران با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند و به محض اعلام خاموشی در سریع‌ترین زمان برای رفع خاموشی اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، احمد صادقی، رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران در یکصدو شصت و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران در قالب تذکری با بیان اینکه اکثر بوستان های منطقه ۲۰ و شهرری با مشکل خاموشی رو به رو هستند، گفته بود: دلیل این خاموشی ها اختلاف بین شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق است؛ این خاموشی باعث تجمع معتادان در بوستان ها شده و فضای ناامنی را ایجاد کرده که نیاز به پیگیری جدی دارد.
نظرات بینندگان