کد خبر: ۴۱۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
مدیر عامل باشگاه پرسپولیس:

حرکت بد علیرضا بیرانوند را نباید پوشاند و فراموش کرد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید ضمن اینکه افتخارآفرینی علیرضا بیرانوند را در تیم ملی و پرسپولیس نباید از یاد برد اما حرکت بد او را نباید پوشاند و فراموش کرد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، «رضا درویش» در خصوص آخرین وضعیت همکاری «علیرضا بیرانوند» با پرسپولیس اظهار داشت: بیرانوند سرمایه باشگاه پرسپولیس است اما در هوایی که برایش یکسری درست کردند، این تصمیم گرفته است. ما نباید سرمایه خود را دور بیندازیم. نباید یادمان برود که در تیم ملی و باشگاه‌ پرسپولیس چه اقداماتی انجام داده و باید به آنها افتخار کنیم. اما حرکت بد او را نباید بپوشانیم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و یقین بدانید بدون اینکه چیزی جلودارش باشد به حرکت خودش ادامه می‌دهد. نباید در جو و سر و صدا کار پیش برود. هیچ کس بیشتر از ما دلش برای پرسپولیس نمی‌سوزد و هدف ما اعتلای این تیم در آسیا است.
وی با اشاره به بودجه کلان رقبای خارجی در لیگ قهرمانان آسیا، عنوان کرد: درست است بعضی بازیکنان حاضر در تیم‌های آسیایی مانند رونالدو 200 میلیون یورو می‌گیرند، ولی مگر همین رونالدو با پرتغال مقابل ایران قرار نگرفت؟ حالا که رونالدو به النصر عربستان رفته و این تیم هیچ وقت قوی‌تر از تیم ملی پرتغال نیست. یقیناً پرسپولیس از همه نیرویش در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می‌کند و می‌طلبد که همدل و همراه باشیم. گاهی اوقات فلان بازیکن در مذاکره با ما حاضر می‌شود و من می‌گویم سقف را رعایت می‌کنم. چون نمی‌خواهم به دیگر بازیکنان اجحاف کنم. بازیکنان بزرگ تیم قراردادشان پایین است و صدایشان در نمی‌آید؛ بازیکنی که تازه از راه رسیده را بیشتر از سقف قرارداد پرداخت کنم، صحیح نیست. ما در مورد جذب بازیکنان جدید به نتایج خوبی رسیدیم و بازیکنان خوبی هم می‌آوریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره جدایی بیرانوند گفت: بیرانوند جایی نمی‌تواند برود. یا باید بر اساس قانون حرف بزنیم یا احساس. قانون یک مشی را مشخص کرده و برای فرد ابعادی قائل شده است. اینکه چند درصد، چه زمانی و چگونه گرفته باشد. الحمدلله 90 درصد در طی فصل به ایشان پرداختی داشتیم. امروز هر کسی برای فسخ به سازمان لیگ مراجعه کند سازمان لیگ برگه فسخ او را می‌دهد و تبعاتش به عهده خودش است. اما در برگه‌ای که به بازیکن داده می‌شود، نوشته شده که تبعات بر عهده بازیکن است. سازمان لیگ به باشگاه مذکور نامه می‌دهد که بازیکن تحت قرارداد شما فسخ کرده و آیا مدارکی تحت عنوان اینکه بتواند فسخ کنید دارید یا خیر؟ ما هم همراه با قراردادش، بندهای قرارداد او را ارائه می‌دهیم. این کاری است که ما باید انجام بدهیم. طبق قرارداد هیچ بندی برای جدایی وجود ندارد که حق را به بیرانوند بدهد.

درویش درباره شایعه بحث کلامی او با «یحیی گل‌محمدی» در نشست هیئت مدیره پرسپولیس عنوان کرد: یک ساعت یا دو ساعت آخر نشست هیئت مدیره، چون حالم خراب بود به بیمارستان رفتم و در جلسه هیئت مدیره نبودم. اما در آن زمانی که بودم ایشان یک نقطه‌نظراتی داشتند که من گفتم بهتر است تمرینات را شروع کنیم هر کسی آمد، آمد. 8 بازیکن ما به هر حال نبودند. بازیکنان ملی‌پوش به همراه گولیسیانی از گل‌محمدی اجازه استراحت داشتند. ضمن اینکه 2 بازیکن تمدیدی قبل از عقد قرارداد به مسافرت خارج از کشور رفته بودند. نگاه یحیی این بود که اگر تمرین را با تعداد کم شروع کنیم شاید جالب نباشد. اما ما گفتیم بازیکنان امید هستند و از آنها در تمرین استفاده کنیم. تا زمانی که من در نشست هیئت مدیره بودم مشکلی نبود. نه بیرانوند، نه بازیکن دیگر. افکارمان به سوی این برود که پرسپولیس خوب را چه وقتی می‌بینیم.

وی پیرامون آخرین وضعیت جذب حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس تصریح کرد: در حال مذاکره هستیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد کریم باقری گفت: کریم باقری قرارداد ندارد. حسینی تا پارسال نمی‌توانست روی نیمکت بشنیند اما حالا دوره گذرانده و مدرک مربیگری دریافت کرده است. بنابراین می‌تواند روی نیمکت بنشیند و از باقری برای جای دیگری استفاده کنیم. اگر بنا بر این باشد که همه کاپیتان‌های پرسپولیس روی نیمکت تیم بنشینند، دیگر کار پیش نمی‌رود. فصل بعد دو تا از کاپیتان‌های ما بازنشسته می شوند آنوقت باید 25 مربی داشته باشیم 11 بازیکن! اینجوری که شما درباره کریم باقری می‌گویید زحمات دیگران را زیر سوال می برید. اینکه چه کسی باید روی نیمکت بنشیند را باید کادر فنی تشخیص بدهد.
نظرات بینندگان