کد خبر: ۴۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

بیرانوند حتی سایه احمدرضا عابدزاده هم نیست

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند اگر بخواهد، خوب کار می‌کند ولی در سطح و کلاس دروازه بان های مطرح تاریخ ایران نیست!
به گزارش قلم نیوز و به نقل از همشهری آنلاین مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است.

امیر عابدینی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس و بحث انتقالش به استقلال گفت: بعید می دانم استقلال بتواند از این پول‌ها بدهد. اگر می‌گویند یک هوادار در کنار استقلال این پول‌ها را هزینه می‌کند، طرف پرسپولیس هم یک هوادار وجود دارد که هر موقع لازم بوده، برای این تیم هزینه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال بیرانوند به استقلال اتفاق میمونی نخواهد بود، یادآور شد: این تصمیم برای خود بیرانوند خیلی بد است. حتی اگر هم کوه باشد، مقابل فشار این جابجایی به استقلال خرد می‌شود. بهتر است هم استقلال و هم بیرانوند یک فکر دیگری کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: بیرانوند اگر بخواهد، خوب کار می‌کند ولی در سطح کلاس اول دروازه بان های تاریخ ایران نیست! من بیرانوند را در حد سایه ناصر خان (حجازی) و احمدرضا عابدزاده نمی‌بینم. بیرانوند در حد یکی مثل نیما نکیسا است. اگر می‌خواهید بدانید عابدزاده چه جایگاهی داشت ببینید نکیسا در مورد او چه می‌گوید.

عابدینی در پاسخ به این سئوال که در واقع مخالف انتقال بیرانوند به استقلال است؟ تاکید کرد: استنباطم این است که در صورت انتقال به استقلال، بیرانوند یک سال شکننده خواهد داشت.

اگر تصمیم بیرانوند تغییر کند و با ارائه پیشنهادات جدید به پرسپولیس بازگردد، آیا هواداران بابت این رفتارش او را قبول می‌کنند؟» وی در پاسخ به این پرسش هم گفت: بله اگر او بخواهد برگردد هوادار پرسپولیس او را قبول می‌کند. هوادار درک دارد و می‌داند شاید گاهی شرایط مالی یک بازیکن بر احساساتش غلبه می‌کند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره توصیه‌هایی که می‌تواند به بیرانوند داشته باشد، اظهار کرد: می‌توانم سه توصیه به او داشته باشم: هویت تیمی خودت را حفظ کن چون این یک سرقفلی برای بازیکن است و نباید آن را مفت از دست داد. دوم اینکه به عشق هواداران توجه داشته باشد و در آخر ببیند کادر فنی و مربیان پرسپولیس با او چگونه رفتار کرده‌اند. اینها مسائلی است که بیرانوند را در صورت انتقال به استقلال اذیت می‌کند.

عابدینی در ادامه در خصوص ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه و عصبانیت یحیی گل محمدی بعد از جلسه هیات مدیره پرسپولیس، تاکید کرد: دلیل عمده این اتفاق این است که درویش (مدیرعامل باشگاه) در بستری حرکت می‌کند که دارد با تیمداری فاصله می‌گیرد. لابی کردن و بودن کنار یکسری افراد خوب است ولی اینها به تیمداری کمک نمی‌کند. ممکن است بعد از پیروزی دور و اطراف رفقا باشی و لذت ببری ولی موقع شکست تنها هستی.

وی افزود: فکر و ذکر درویش باید تیم بستن باشد. برای مدیرعامل پرسپولیس هیچکس مثل یحیی گل محمدی و کریم باقری نمی‌شود. باید آنها را دعوت کند و ببیند بازیکنان بضاعت دارند به تیم کمک کنند یا نه. چیزی درباره اختلاف درویش و گل محمدی نشنیده‌ام ولی اگر مسئله‌ای هم باشد، چشم بسته می گویم که حق با یحیی است.
نظرات بینندگان