کد خبر: ۴۱۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
سرلشکر باقری:

نیروی‌زمینی برای نبردهای محتمل آینده آماده است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به ایجاد تحولات چشمگیر در نیروی زمینی ارتش، گفت: اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری همایش سراسری فرماندهان یگان‌های عمده نیروی زمینی ارتش ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش، سرنوشت نبردهای امروزی را رقم می‌زند و تأثیرگذاری قابل توجهی در حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

سردار باقری با بیان اینکه طی سالیان اخیر، تحولات چشمگیری را در نیروی زمینی ارتش شاهد بوده‌ایم، افزود: این نیرو توانسته است با حداقل هزینه، صرفه‌جویی و استفاده بهینه از منابع خود، در مسیر تحول و روزآمدسازی قرار بگیرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای دفاعی و نظامی نیروی زمینی ارتش گفت: این نمایشگاه، نشان‌دهنده تفاوت‌های اساسی نیروی زمینی فعلی با نیروی زمینی گذشته است که خود را برای نبردهای محتمل آینده آماده کرده است؛ البته اوج بازدارندگی در کشور، موجب شده تا دشمنان نتوانند تهدیدات نظامی علیه کشور انجام دهند.

سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش، در ابعاد مختلف فناوری‌های روزآمد از جمله حوزه‌های پهپادی، تجهیزات هوشمند و سلاح‌های کاربردی با وجود نیروی انسانی مؤمن، متعهد و انقلابی، آموزش‌دیده و پای کار، اعتمادسازی مناسبی را برای ملت ایران فراهم می‌کند.
نظرات بینندگان