کد خبر: ۴۱۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

آلایندگی کارخانه‌های تولید آسفالت تهران در حد یک اتوبوس است

شهردار تهران درباره میزان آلایندگی کارخانه‌های تولید آسفالت در تهران گفت: آلایندگی کارخانه‌های تولید آسفالت در تهران در حد یک اتوبوس است.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح کارخانه تولید آسفالت شهرداری تهران در قالب شصتمین پویش افتخار و امید در جمع خبرنگاران گفت: برای کارخانه‌ای که امروز به بهره برداری رسید تمام جنبه‌های محیط زیستی را در نظر گرفته و با توجه به اینکه تهران نیازمند این است که حداقل سالانه ۱۰ درصد معابر آن ترمیم و آسفالت ریزی شود به بهره برداری رسیده است و امیدواریم به صورت سالانه ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ترمیم معابر تهران تولید کنیم.

وی افزود: در گذشته به صورت میانگین، سالانه نصف نیاز تهران تولید آسفالت داشته‌ایم اما در سال گذشته ۷۵۰ تن آسفالت تولید و در معابر تهران مورد استفاده قرار گرفت. امیدواریم با کیفیت مناسبی ۱.۵ میلیون تن آسفالت سالانه را برای ترمیم معابر تهران تولید کنیم.

شهردار تهران در خصوص میزان آلایندگی کارخانه‌های تولید آسفالت گفت: شرایط محیط زیستی این کارخانه‌ها به حدی مناسب است که از تعبیر کارخانه دوستدار محیط زیست برای آنها استفاده می‌کنیم. آلایندگی این کارخانه در حد یک اتوبوس است که قطعا با توجه به نیاز تهران برای ترمیم معابر این میزان از آلایندگی قابل اغماض است.
نظرات بینندگان