کد خبر: ۴۱۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

همکاری نیروی پدافند هوایی ارتش با نخبگان در زمینه موشکی و پهپادی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری دارند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از بنیاد ملی نخبگان، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان وظیفه ستاد این نیرو با بیان اینکه سربازان نخبه پدافند در عرصه علمی، تحقیقاتی و پژوهشی بکار گرفته می‌شوند، اظهار داشت: نخبگان را در دانشگاه‌های مطرح و تراز اول کشور شناسایی و با حمایت همه‌جانبه دعوت به کار می‌کنیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد افزود: نخبگان وظیفه طرح‌های مشترک فنی و پژوهشی دریافت می‌کنند و اگر موضوع تحقیق‌شان منطبق با نیازهای سازمان باشد با تأیید سازمان نخبگان نیروهای مسلح این طرح، بخشی از دوران خدمت سربازی آن‌ها محسوب می‌شود که هم‌اکنون تعداد زیادی از نخبگان در حوزه‌های پژوهشی، فنی و علوم پدافندی کار تحقیقاتی انجام می‌دهند و استقبال خوبی از این طرح شده است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه کارکنان وظیفه نخبه همگام با سایر نیروی انسانی گام‌های مثبت و مهمی در پیشرفت و سرافرازی نیروهای مسلح برمی‎دارند، گفت: کارکنان وظیفه نخبه سرمایه‌های ارزشمند کشور و نظام اسلامی هستند.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه پدافند هوایی یک نیروی تجهیزات محور است، عنوان کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در بخش‌های مختلف علوم پدافندی به‌ویژه در زمینه ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی با نیروی پدافند هوایی همکاری مثبت و رو به رشدی دارند.
نظرات بینندگان