کد خبر: ۴۱۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

پیش‌بینی آینده استقلال با جواد نکونام

بازیکن سابق استقلال معتقد است در ایران معمولا کمیته فنی کارایی ندارد و به درد ما نمی‌خورد چون مربیان این گونه کمیته‌ها را قبول ندارند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال درباره حضور نکونام در استقلال اظهار کرد: نکونام استقلالی است و هواداران وی را دوست دارند و همین باعث دلگرمی است و می‌تواند به موفقیت این مربی در استقلال کمک کند. نکونام چه در دوران بازی و چه در دوران مربیگری فردی توانمند بوده و می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند. باید به این نکته توجه داشت که نکونام سال‌ها در لیگ اسپانیا بازی کرده و از تجربه لازم برخوردار است.
پیش‌بینی آینده استقلال با جواد نکونام
وی درباره دستیاران نکونام در استقلال خاطرنشان کرد: به هرحال هاشمی نسب از بازیکنان سابق استقلال است و هواداران خاطرات خوبی از وی دارند. هر سرمربی اختیار تام دارد نفرات کادرفنی را را خودش انتخاب کند زیرا یک فصل آنها را در کنار خودش خواهد داشت.

کمیته فنی به درد ایران نمی‌خورد
بازیکن سابق استقلال درباره انحلال کمیته فنی استقلال توضیح داد: در ایران معمولا کمیته فنی کارایی ندارد و به درد ما نمی‌خورد چون مربیان این گونه کمیته‌ها را قبول ندارند. تنها نکته مثبت این کمیته این بود که روی حضور نکونام در استقلال همگی موافق بودند. تا جایی که من شنیدم کلیه اعضای کمیته فنی روی انتخاب نکونام نظر مثبت داشته‌اند و همین می‌توانست به این مربی برای رسیدن به موفقیت کمک کند. اعضای کمیته فنی همگی از پیشکسوتان استقلال بودند.
مطمئنم بازیکنان خوبی جذب استقلال می‌شود
یوسفی درباره اینکه به نظرش استقلال به چند بازیکن جدید نیاز دارد بیان کرد: استقلال فصل گذشته نقطه ضعف‌هایی داشت که نتوانست به قهرمانی برسد. این تیم به چند بازیکن تراز اول نیاز دارد که بتواند نقاط ضعفش را بهبود ببخشد. با توجه به تجربه‌ای که نکونام دارد مطمئن هستم بازیکنان خوبی جذب خواهند شد.

وی درباره جدایی احتمالی قایدی و نگرانی هواداران افزود: قایدی بازیکن توانمندی است و فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت. به نظرم مسئولان استقلال باید شرایطی را فراهم کنند تا این بازیکن در تیم بماند. قایدی و محبی بازیکنان تاثیرگذاری هستند و فصل گذشته نقش مهمی در تیم داشتند.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد تیم ملی در تورنمنت کافا گفت: درست است که تیم ملی در این مسابقات به مقام قهرمانی رسید ولی نباید نقاط ضعف این تیم نادیده گرفته شود. باید بازی‌های دوستانه قوی تری برای تیم ملی در نظر گرفته شود
نظرات بینندگان