کد خبر: ۴۱۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸

بهبود مدیریت مصرف برق با برنامه های از پیش تعیین شده

اکبر زاده گفت: مدیریت مصرف برق نسبت به سالهای گذشته وضعیت مناسب‌تری دارد، زیرا برنامه تعیین شده‌ای وجود دارد که مطابق آن عمل می کنیم.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, شاهرخ اکبرزاده‌، عضوهیات مدیره شهرک صنعتی احمد آباد کهریزک در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بهبود شرایط مدیریت مصرف برق گفت: مدیریت مصرف برق نسبت به سال‌های گذشته وضعیت مناسب‌تری دارد، زیرا برنامه تعیین شده‌ای وجود دارد که مطابق آن عمل می‌کنیم.

وی ادامه داد: مجموعه‌های حاضر در شهرک صنعتی احمد آباد غالباً انبار هستند با این حال برای مجموعه‌های صنعتی تدبیری اتخاذ شده که قبل از قطع برق دستگاه‌های خود را خاموش کنند تا از آسیب به دستگاه‌های صنعتی گران قیمت جلوگیری شود، همچنین با استفاده از دینام‌های مناسب و رسیدگی به زیرساخت‌های پست برق منطقه برای جلوگیری از ایجاد ضررهای احتمالی اقدام شده است.

به گفته این فعال صنعتی، امسال زمان قطعی برق با پیامک اطلاع رسانی می‌شود و در این شهرک صنعتی هفته ۱۲ ساعت قطعی برق وجود دارد که با هماهنگی صورت گرفته مدیریت می‌شود. ضمن آنکه مجموعه‌های حاضر در شهرک صنعتی احمد آباد همکاری‌های لازم با وزارت نیرو طبق قرارداد دارند.

وی ادامه داد: واحدهای اداری حاضر در شهرک نیز با رعایت برنامه‌های مدیریت مصرف از جمله مدیریت روشنایی‌ها و سیستم‌های سرمایشی همکاری مطلوبی در این زمینه دارند.

عضوهیات مدیره شهرک صنعتی خاطر نشان کرد: سال‌های گذشته به علت قطعی برق آن هم بدون اطلاع قبلی زیان فراوانی برای ما به دنبال داشت. اما اکنون به دلیل اطلاع رسانی مشخص و دقیق تا کنون مشکلی پیش نیامده است.

وی ادامه داد: با وجود ناترازی که در صنعت برق وجود دارد با همراهی توزیع برق استان تهران توانستیم میزان تولید خود را تا حد امکان حفظ کنیم.

وی با اشاره به مشکل روشنایی برق شهرک صنعتی تصریح کرد: اداره برق برای رفع این مشکل نیازمند انجام اصلاحات و اجرای اقدامات زیربنایی خیابان‌های شهرک است تا بتواند اقدامات نهایی برای روشنایی برق را انجام دهد.
نظرات بینندگان