کد خبر: ۴۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

۲ گزینه خارجی استقلال را بشناسید

یک مهاجم اهل کنگو و یک مهاجم روس، بازیکنان خارجی مدنظر استقلال برای فصل جدید لیگ برتر هستند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، استقلال که به تازگی جواد نکونام را به عنوان سرمربی منصوب کرده، به دنبال تقویت تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و سوم است و به همین خاطر دو بازیکن خارجی را مدنظر قرار داده است.

قرار است فیلم این دو بازیکن خارجی که به استقلال پیشنهاد داده شده‌اند از سوی نکونام مورد بررسی قرار بگیرد و در صورت لزوم نسبت به حضور آنها در تمرینات و در صورت تایید نسبت به جذبشان اقدام صورت گیرد.

بریت آسومبالونگا
این مهاجم ۳۰ ساله اهل کنگو است. از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌ می‌توان به ناتینگهام فارست، میدلزبورو، آدانا دمیر اسپور و واتفورد اشاره کرد. او تاکنون ۸ بازی ملی و یک گل ملی در پرونده دارد.

او در فصلی که گذشت در واتفورد بود و در ۱۱ بازی برای این تیم ۲ گل به ثمر رساند. او در ۶ بازی از ابتدا در ترکیب تیمش قرار داشت و در ۵ بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به زمین بازی آمد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۲ میلیون دلار ذکر شده است.

ایوان ایگناتیف
این مهاجم ۲۴ ساله برای تمام تیم‌های پایه در روسیه بازی کرده و در تیم زیر ۲۱ سال روسیه نیز سابقه بازی دارد ولی به تیم ملی کشورش دعوت نشده است. او در تیم‌های کراسنودار، روبین کازان، لوکوموتیو مسکو و سوچی بازی کرده است.

او قراردادش را با روبین در ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲ فسخ کرد و راهی لوکوموتیو شد و در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رساند. یکی از روزهای درخشان او هت‌تریک در ۱۱ دقیقه مقابل اورنبورگ بود و در نهایت در ژوئن ۲۰۲۳ لوکوموتیو را ترک کرد و به سوچی پیوست.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار تخمین زده شده است.

در حال حاضر بعد از جدایی رافائل سیلوای برزیلی، کوین یامگا تنها بازیکن خارجی استقلال برای فصل جدید محسوب می‌شود. 
نظرات بینندگان