کد خبر: ۴۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

مسدود شدن بخشی از بزرگراه امام علی (ع) به مدت یک ماه

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران گفت: به دلیل اجرای پروژه خیالستان بخشی از بزرگراه امام علی مسدود خواهد شد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا, هادی حق‌بین مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، با اشاره به پروژه خیالستان زندگی در بزرگراه امام علی گفت: قرار است این خیالستان در پهنه شرقی و غربی بزرگراه امام علی در محدوده منطقه ۸ اجرا شود.

وی ادامه داد: به دلیل احداث بزرگراه امام علی، اتصال خیالستان از قسمت شرقی و غربی قطع شده است که به دنبال این هستیم تا با ایجاد یک پل ارتباط میان خیالستان را برقرار کنیم.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه عملیات نصب تیرهای عرشه پل آغاز شده است اظهار کرد: باید تیرهای بتنی را اجرا و نصب کنیم که نصب این تیرها نیازمند انسداد مسیر است و با هماهنگی پلیس راهور بر اساس یک زمانبندی مشخص و به تناسب محل استقرار جرثقیل‌ها تیرها بخشی از بزرگراه امام علی مسدود شده است.

حق بین گفت: به جهت آن که مردم کمتر اذیت شوند در هر شب حدود چهار یا پنج تیر را می‌توانیم نصب کنیم که در فاز نخست مسیر شمال به جنوب به مدت ۱۰ روز مسدود شد و پس از پایان ۱۰ روز برای نصب تیرها در قسمت شرقی سمت دیگر بزرگراه یعنی قسمت شمال به جنوب مسدود می‌شود و سپس دوباره به بخش غرب باز می‌گردیم و این کار در مدت یک ماه و نیم طول می‌کشد.

براساس این گزارش، پروژه احداث خیالستان زندگی با هدف افزایش سرانه فضای سبز، ایجاد دسترسی‌های محلی و تسهیل دسترسی به ایستگاه مترو در محلات سبلان، تسلیحات و لشگر تعریف و طراحی شده است. این پروژه ضمن پیوند عرصه‌های شهری مجاور بزرگراه امام علی (ع) و ایجاد کاربری‌های متنوع پیاده محور، در بخش حد فاصل پل‌های خیابان شهید حیدری تا خیابان فتاحی اجرا می‌شود.
نظرات بینندگان