کد خبر: ۴۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

شکست زنان والیبالیست ایران مقابل ویتنام

تیم ملی والیبال زنان ایران در آغاز دور دوم رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا مقابل ویتنام شکست خورد.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از ایسنا، مرحله دوم رقابت‌های چلنجر کاپ زنان آسیا از امروز (چهارشنبه ۳۱ خرداد) آغاز شد و تیم‌های ملی ایران و ویتنام از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف هم رفتند که در پایان ویتنام سه بر صفر (۲۵ بر ۱۰، ۲۵ بر ۹ و ۲۵ بر ۱۸) پیروز شد. 

ترکیب ابتدایی ایران: مهسا کدخدا (کاپیتان)،  مونا آشفته، سودابه باقرپور، ریحانه کریمی، نگین شیرتری، فاطمه امینی و نگار هاشمی 

سرمربی: فاطمه رشیدی 

شروع ست اول با امتیازگیری ویتنام همراه بود و چهار امتیاز پیاپی این تیم باعث شد تا رشیدی درخواست وقت استراحت کند. برتری حریف در ادامه این ست هم ادامه داشت و تاکتیک‌های کادر فنی جواب نداد. در اواسط ست ریحانه کریمی دچار مصدومیت شد و از زمین مسابقه خارج شد. در حین بازی مچ پای این بازیکن پیچ خورد و قادر به ادامه مسابقه نبود تا حانیه محتشمی‌پور به جای او وارد زمین مسابقه شود. در نهایت این ست با برتری ۲۵ بر ۱۰  ویتنام به پایان رسید. 

ملی‌پوشان ایران در چند امتیاز ابتدایی ست دوم با حریف پایاپای پیش رفتند اما به تدریج  ویتنام پیش افتاد. ملی‌پوشان ایران در دفاع و دریافت عملکرد خوبی نداشتند و نتوانستند حملات حریف را دفاع کنند. در پایان نتیجه این ست را هم ۲۵ بر ۹ واگذار کردند.

ویتنام در ست سوم هم همچون دو ست قبل تیم برتر میدان بود و با بازی خوب خود دفاع، دریافت و حمله ایران را دچار مشکل کرده بود. هر چند ملی‌پوشان ایران نسبت به دو ست قبل عملکرد بهتری داشتند و امتیازات بیشتری گرفتند اما در نهایت ۲۵ بر ۱۸ شکست خوردند. 

تیم ایران در این مرحله یک دیدار دیگر مقابل ازبکستان انجام می‌دهد که جمعه، دوم تیر ماه برگزارمی‌شود.
نظرات بینندگان