کد خبر: ۴۱۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

عجولانه سراغ جراحی زیبایی نروید

فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، از متقاضیان جراحی زیبایی صورت خواست که عجولانه سراغ این قبیل اعمال جراحی نروند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از خبرگزاری مهر، فرزاد پاکدل، روز دوشنبه در حاشیه پیش کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران در مرکز همایش‌های رازی تهران، گفت: امروز راجع به روش‌های جدید جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، بحث و گفتگو شد.

وی افزود: بررسی روش‌های جدید مجرای اشکی، روش‌های جراحی روبوتیک و روش‌های تشخیصی تومورهای چشم و کاسه چشم توسط ام آر آی، از دیگر موضوعات مورد بحث در روز اول کنگره بود.

پاکدل با اشاره به گرایش مردم به استفاده از روش‌های جدید جوان سازی و زیباسازی صورت، گفت: در چند سال اخیر، شاهد افزایش عمل‌های زیبایی در کشور هستیم و از همین رو، باید توجه خاصی به کنترل و کیفیت این قبیل اعمال جراحی داشته باشیم تا نتیجه بهتری حاصل شود.

این فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم و صورت، بر اهمیت مشاوره قبل از عمل زیبایی تاکید کرد و افزود: در این قبیل جراحی‌ها، تکنیک‌های مختلفی برای زیباسازی صورت و پلک به کار گرفته می‌شود که می‌بایست متقاضی عمل، به این موضوع توجه کند و عجولانه تصمیم نگیرد.

پاکدل ادامه داد: همیشه باید عوارض احتمالی را در نظر بگیرید تا نتیجه بهتری از عمل بگیرید.

وی افزود: همکاران ما بیشترین تجربه را در زمینه اعمال جراحی پلک، پیشانی و صورت دارند. بنابراین، بهتر است با اطلاعات و آگاهی کامل، نسبت به انجام عمل جراحی زیبایی صورت اقدام کنید.
نظرات بینندگان