کد خبر: ۴۱۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
قلعه‌نویی:

با انگیزه و قوای کامل با قرقیزستان بازی می‌کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: حضور تماشاگران قرقیزستانی در بازی فردا می‌تواند به جذابیت این دیدار کمک کند.
به گزارش قلم نیوز و به نقل از فدراسیون فوتبال، امیر قلعه‌نویی در شروع نشست خبری پیش از دیدار برابر قرقیزستان با قدردانی از قرقیزستان برای میزبانی از رقابت‌های کافا اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌ها می‌خواهم تاکید کنم که امیدوارم تورنمنت کافا در سال‌های آینده با شرایط بهتری برگزار شود تا این مسابقات بتواند به فوتبال آسیای مرکزی کمک کند.

وی درباره بازی فردا برابر میزبان این مسابقات گفت: این بازی با توجه به حضور تماشاگران جذابیت بیشتری خواهد داشت. اصل در فوتبال تماشاگران هستند و امیدوارم فردا ظرفیت ورزشگاه تکمیل شود تا جذابیت را در این بازی شاهد باشیم.

قلعه‌نویی افزود: امروز تیم قرقیزستان را آنالیز خواهیم کرد تا با شناخت بیشتری پا به زمین بازی بگذاریم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوال خبرنگار قرقیزستانی که از او درباره مصاف گذشته ایران برابر قرقیزستان پرسیده بود و اینکه اکنون چه شناختی از این تیم دارد؟ گفت: همانطور که گفتم امروز قرار است بازی قرقیزستان را آنالیز کنیم اما آمار و اعداد برای گذشته است و به طور قطع تیم قرقیزستان نسبت به گذشته پیشرفت داشته است. فردا باید با تمام قوا بازی کنیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم که در بازی قبل با انگیزه‌ کامل بازی کردند و به طور قطع فردا هم با همان انگیزه بازی خواهیم کرد.

قلعه‌نویی در پایان با تشکر از خبرنگاران حاضر در نشست خبری گفت: از میزبانی قرقیزستان در این تورنمنت قدردانی می‌کنم. باز هم پیشنهاد می‌کنم در سال‌های آینده این تورنمنت با شرایط و کیفیت بهتری برگزار شود.
نظرات بینندگان