کد خبر: ۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۵
سردار ساجدی نیا:
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای چند مرحله عملیات ضربتی برای دستگیری سارقان گفت: 730 سارق به عنف و کیف قاپ در دو ماهه نخست سالجاری در پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.
سردار حسین ساجدی نیا با بیان اینکه دستگیری این سارقان در ادامه اجرای طرح امنیت و آرامش در سال جدید است گفت: تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شده اند.
وی افزود: یکی از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان برخورد با پدیده شوم سرقت است که همین امر موجب شده اولویت های پلیس تهران بزرگ شناسایی و دستگیری سارقان به ویژه در مناطق جرم خیز پایتخت باشد.
رئیس پلیس تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در سال گذشته با برنامه ریزی های صورت گرفته کاهش محسوس انواع سرقت در سطح پایتخت را شاهد بودیم افزود: برخورد با جرایمی نظیر زورگیری، خفت گیری، کیف قاپی، گردنبند قاپی و به طور کلی جرایم به عنف که باعث جریحه دار شدن احساسات شهروندان جامعه می شود، یکی از اولویت های مهم پلیس پایتخت در برخورد با اینگونه جرایم خشن است که این موضوع به جد در حال پیگیری است.
وی گفت: پلیس پایتخت در این مدت موفق به دستگیری 480 سارق به عنف و 250 سارق کیف قاپ شده که در بازجویی های انجام شده متهمان به جرایم خود اعتراف کرده اند.
سردار ساجدی نیا با تشکر از همکاری مستمر مردم در خصوص ارائه اطلاعات به پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند از طریق سامانه 110 و یا با مراجعه به نزدیکترین مرکز انتظامی پلیس شکایات و نظرات خود را ابراز کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: