کد خبر: ۳۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد:
جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از موافقت فرمانده کل قوا با اعطای ۵ تسهیلات جدید به سربازان متأهل همزمان با ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان خبر داد.
موافقت رهبری با اعطای ۵ تسهیلات جدید به سربازان متاهل
سردار موسی کمالی (جانشین منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح) با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد جذابیت در خدمت سربازی برای سربازان متأهل، مقام معظم رهبری با  پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح برای ارائه تسهیلاتی جدید به سربازان متأهل موافقت کردند.

وی با بیان اینکه این مصوبه در راستای سیاست‌های جمعیتی فرمانده کل قوا است، تصریح کرد: این مصوبه شامل سربازان در حال خدمت و غایبین نیز در شمول این مصوبه قرار می گیرند.

سردار کمالی با بیان اینکه تسهیلات جدید در نظرگرفته شده برای سربازان متأهل شامل 5 بند است، گفت:  در بند اول آمده؛ به ازای هر فرزند سه ماه از خدمت دوره ضرورت کارکنان وظیفه کسر می‌شود و سربازانی که تا این تاریخ غایب بوده‌اند نیز در شمول این مصوبه قرار می‌گیرند.

وی افزود: بر اساس بند دوم؛ مرخصی کارکنان وظیفه متأهل از 22 روز در سال به 30 روز در سال افزایش یافت.

سردار کمالی با اشاره به اینکه در بند سوم آمده؛ کارکنان وظیفه متأهل می‌بایست؛ حداقل سه روز در هفته بعد از پایان ساعت کاری از پادگان‌ها مرخص شوند، افزود: بر اساس بند چهارم کلیه سربازان متأهل می‌بایست در شهر محل سکونت همسر خود به کارگیری شوند.

وی ادامه داد: همچنین در بند پنجم آمده است که برای آموزش فنی و حرفه‌ای در نیروهای مسلح، کارکنان وظیفه متأهل در اولویت قرار خواهند گرفت.

سردارکمالی در پایان تاکید کرد: این مقررات از زمان ابلاغ لازم الاجرا است و نیروهای مسلح باید ان را از خرداد برای کلیه سربازان واجد الشرایط اجرایی کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: