کد خبر: ۳۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
آیت االله هاشمی رفسنجانی:
انزلی- رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جمع اساتید این دانشگاه در گیلان گفت: همکاری دانشگاه آزاد برای حفاظت از تالاب انزلی بیشتر شود.
همکاری دانشگاه آزاد برای حفاظت از تالاب انزلی بیشتر شود

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در نشست صمیمی با اعضای هیئت امنا و روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان گیلان که شامگاه چهارشنبه برگزار شد، با اشاره به تحول در دانشگاه آزاد در دولت یازدهم اظهار کرد: در برنامه پنج ساله ای که برای دانشگاه آزاد اندیشیده شده بود و در دولت نهم و دهم متوقف شد، قرار بود بر کیفیت توجه بیشتری شود و پژوهش دانشگاهی از اولویت های متمرکز دانشگاه باشد.

وی افزود: هم اکنون با آماده شدن زیرساخت ها در دانشگاه آزاد اسلامی،  تحول عمده پژوهشی به وجود آمده است.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی بر بین المللی شدن این دانشگاه تاکید و بیان کرد: توطئه های دشمنان سیاسی و مخالفان همچنان برای یه زمین زدن دانشگاه آزاد ادامه دارد.

وی به فعالیت های اخیر دانشگاه آزاد اسلامی در تولید برق از زباله اشاره کرد و افزود: امروزه زباله مشکل محیط زیست است و فعالیت های دانشگاه آزاد در این راستا، باید برای حفاظت از تالاب انزلی گسترده تر شود.
آیت االه هاشمی رفسنجانی تاکید کرد: حرکت کشور به سمت شرکت های دانش بنیان بسیار به جا و عمیق است و این مهم می تواند گره های صنعت کشور را باز کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: