کد خبر: ۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
حمام و دستشویی در واقع مرکز عنصر آب است. بنابراین باید دقت داشت که در چرخه مناسب قرار گیرد.

حمام و دستشویی در واقع مرکز عنصر آب است. بنابراین باید دقت داشت که در چرخه مناسب قرار گیرد. وجود حمام در اتاق خواب باعث جذب انرژی شما شده و عنصر آب( انرژی مثبت) شما را جذب می‌کند چرا که ویژگی عنصر آب این گونه است. همچنین ماهیت دستشویی به گونه‌ای است که انرژی چی نمی‌تواند به راحتی در آن جریان داشته باشد و اصولاً حمام و دستشویی منفعل هستند و کاملاً تحت کنترل عنصر آب قرار دارند. به نکاتی درباره فنگ‌شویی در حمام توجه کنید.


نکات فنگ شویی در دکوراسیون دستشویی و حمام

اگر از فنگ‌شویی در این ناحیه استفاده نشود، ممکن است که انرژی منفی در محیط به جریان افتد و تأثیرات منفی جریان مذکور به طور مستقیم بر ساکنان خانه وارد شود.
از طرفی آبی که در جریان باشد، خصوصاً در مسیری که به خارج از خانه هدایت می‌شود، می‌تواند انرژی مثبت به وجود آمده در محیط خانه را به همراه خود خارج کند و آرامش، آسایش و سعادت خانوادگی را از بین ببرد. از این رو جایگاهی مناسب برای حمام و دستشویی لازم بوده و رنگ‌آمیزی در چیدمان صحیح، محیط را برای شما مناسب و در موقعیت صحیح فنگ شویی قرار می‌دهد. دستشویی نباید کنار آشپزخانه یا وسط خانه قرار بگیرد. 


فنگ شویی در دکوراسیون دستشویی مدرن

دستشویی نباید کنار در ورودی قرار گیرد. دستشویی نباید متصل به اتاق نشیمن باشد. یک چهارپایه چوبی و وسایل چوبی مختلف در حمام و دستشویی، فنگ شویی ایده‌آل را مهیا می‌کند ( در چرخه سازنده عناصر، آب چوب را تغذیه می‌کند و در مسیر مناسب طبیعی خود قرار دارند، یعنی قرار گرفتن این دو عنصر کنارهم، ایده‌آل چرخه سازنده عناصر است). استفاده از آینه در حمام و دستشویی توصیه می‌، چرا که مانع  از به هدر رفتن انرژی مثبت شده و از پدید آمدن فضای مرده و انرژی منفی جلوگیری می‌کند. امروزه در بسیاری از طراحی‌های داخلی منازل متاسفانه از پنجره در حمام استفاده نمی‌شود.

 توصیه می‌شود از چهار آینه رو به روی هم در حمام استفاده کنید یا حداقل آینه‌ای که در دسترس دارید را در این محیط قرار دهید. آینه‌ها انرژی مثبت را به جریان انداخته و حتی بوی نامطبوع را نیز از بین می‌برند. تعجب نکنید، فنگ شویی این چنین عمل می‌کند.
 از گیاهان سبز به طور ثابت یا آویزان استفاده کنید. گیاهان زنده و سر سبز در حمام باعث تولید عنصر چوب و طبیعت شده و در کنار عنصر آب بسیار مؤثر عمل می‌کنند. بنابراین انرژی مثبت به جریان می‌افتد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: