کد خبر: ۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
هرکسی طرفدار رنگ سفید در چیدمان آشپزخانه نیست. شاید برخی از افراد دلیل عدم تمایل به این رنگ را، فضای کسل‌کننده آن در آشپزخانه می‌دانند و برخی دیگر معتقدند رنگ سفید، خیلی سریع کثیفی را به خودش گرفته و آشپزخانه را ریخت و پاش نشان می‌دهد.


مدآنلاین: هرکسی طرفدار رنگ سفید در چیدمان آشپزخانه نیست. شاید برخی از افراد دلیل عدم تمایل به این رنگ را، فضای کسل‌کننده آن در آشپزخانه می‌دانند و برخی دیگر معتقدند رنگ سفید، خیلی سریع کثیفی را به خودش گرفته و آشپزخانه را ریخت و پاش نشان می‌دهد. اما خوب است بدانید این روزها انتخاب رنگ سفید در اثاثیه آشپزخانه، گواهی بر سبک مدرن و لوکس آن است. روی سخن مد‌آنلاین امروز با کابینت‌های سفید است.

هنگامی‌ که آشپزخانه بخشی از پلان اپن باشد، بهترین گزینه انتخاب کابینت سفید است. مثلا در این نمونه، آشپزخانه‌ای که در گوشه خانه ساخته شده، کاملا سوا از سایر اتاق‌ها بوده و با کابینت‌های سفیدی که دارد، مجزا از سایر چیدمان خانه است.

می‌توان نمای کابینت‌های سفید در آشپزخانه را با توناژهای مشکی همچون کانتر یا دیوارهای پشت کابینت‌ها ترکیب کرد. با این کار، توازنی بی‌نظیر در دکور داخلی آشپزخانه خلق می‌شود.

اگر طالب سبک مینی‌مال هستید، بهتر است به دنبال کابینت‌های سفید در فضای جزیره‌ای آشپزخانه خود باشید. اگر دیوارهای آشپزخانه‌تان نیز سفید باشد، تمام فضای آن مینی‌مال به نظر خواهد رسید. بهتر است از لوازم روشنایی بخش کم‌نور نیز استفاده شود.

کابینت‌های سفید، به زیبایی با کف‌بندی چوبی ست می‌شوند. نتیجه این ترکیب، نمایی گرم و صمیمانه است. البته می‌توانید با سایر چیدمان چوبی، نمایی روستیک در آشپزخانه ایجاد کنید.

با انتخاب کابینت‌های سفید، فضای آشپزخانه بزرگتر و روشن‌تر به نظر می‌رسد.اگر آشپزخانه مجهز به پنجره‌های بزرگ باشد، جلوه‌های ویژه باورنکردنی در آن خلق می‌شود. می‌توانید برای جلوگیری از ایجاد نمای کسل کننده، از یک سری چیدمان چوبی نیز کمک بگیرید.

روشنایی آشپزخانه‌ای که فاقد پنجره است، از کابینت‌های سفید تامین می‌شود. بهتر است در اینچنین مواردی، سقف و دیوارها را نیز به رنگ سفید رنگ‌آمیزی کنید.

البته لزومی ندارد همه جای آشپزخانه را به رنگ سفید دربیاورید تا نمایی روشن در آن ایجاد شود! بهترین ایده این است که سقف را به رنگ تیره‌تر رنگ آمیزی کرده و دو دیوار را سفید رنگ‌آمیزی کنید. جلوه‌های ویژه بصری زیبایی خلق خواهد شد.

به نظرتان این آشپزخانه بسیار شیک نیست؟ طرحی سنتی داشته و کابینت‌های سفید با کانتر مرمر و کف‌بندی چوبی قهوه‌ای رنگ در هارمونی هستند.

همانطور که گفته شد، شما می‌توانید نمای سفید کابینت‌ها را با سایر رنگ‌های تیره تطبیق دهید. مثلا در این نمونه، با ایجاد رنگ‌آمیزی متضاد، دو فضای متفوت به وجود آمده است: یکی آشپزحانه و دیگری اتاق غذاخوری!

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: