کد خبر: ۳۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالای استان تهران:
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به اینکه پرونده های قاچاق تشکیل شده در تعزیرات حکومتی استان در سال 94 حدود 57 درصد نسبت به سال 93 افزایش یافته گفت: این اقدام با هدف تشدید و اثرگذاری بیشتر برخوردها و تسریع فرآینده های قانونی مبارزه با پدیده قاچاق انجام شده است.
رشد 57 درصدی پرونده های قاچاق در تعزیرات حکومتی/20 تن کالای قاچاق در تهران امحا شد

علی اکبر پوراحمدنژاد روز چهارشنبه در حاشیه نخستین نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در جمع خبرنگاران افزود: همین امر منجر به افزایش 12 درصدی میزان کشف مشروبات الکی خارجی در سال گذشته نسبت به سال 93 شده است. 
وی با اشاره به همکاری مطلوب اطلاعات سپاه تهران و نیروهای بسیج برای کشف و برخورد با توزیع کنندگان مشروبات الکلی، تصریح کرد: همچنین میزان کشف مشروبات الکی داخلی نیز در سال 94 حدود 300 درصد نسبت به سال قبل از آن افزایش داشته است. 
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: میزان کشف تلفن همراه قاچاق در سال 94 نیز 57 درصد و تجهیزات ماهواره ای نیز 37 درصد افزایش یافته است. 
وی با اشاره به افزایش قابل توجه کشف البسه قاچاق در سال گذشته تاکید کرد: البسه قاچاق دست دوم کشف شده قطعا امحا می شوند. 
پوراحمدنژاد در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری رسانه ها برای آگاهی بخشی به مردم در خصوص قوانین مقابله با قاچاق کالا، افزود: رویکرد و هدف اصلی ستاد در مبارزه با کالای قاچاق، ناامن کردن استان و همچنین افزایش ریسک پذیری برای قاچاقچیان است. 

* امحا 20 تن کالای قاچاق در استان تهران 
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 20 تن کالای قاچاق شامل اقلام آرایشی و بهداشتی، انواع کنسروها و داروهای مکمل بدنسازی غیر مجاز در این استان کشف و ضبط شده، گفت: اقلام مکشوفه روز گذشته(سه شنبه) و براساس حکم قضایی، امحا شدند. 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: