کد خبر: ۳۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
معاون وزیربهداشت:
معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فعالیت دانشگاه‌ها از مهرماه به صورت حضوری باشد.
قلم‌نیوز:سیما سادات لاری اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها قرار است ۲۰۰ هزار دوز واکسن در مرداد ماه به اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌ها ترریق شود.

لاری ادامه داد: آموزش مجازی به‌رغم موفقیت در برخی موارد، به دانشجویان ضربه وارد کرده است لذا ما باید هرچه زودتر به وضعیت عادی آموزش برگردیم و شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.

وی افزود: بر اساس برنامه وزارت بهداشت، علاوه بر اعضای هیات علمی، در شهریورماه ۵۰۰ هزار نفر، در مهرماه یک میلیون نفر و در آبان ماه یک میلیون دیگر از دانشجویان کشور را واکسینه می‌کنیم.

لاری در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: از آنجا که کار فرهنگی نیاز به پول دارد در کنار معاونت فرهنگی و دانشجویی، نگاه ویژه‌ای به صندوق رفاه دانشجویی داشتیم و از آن استفاده بهینه کردیم تا از این طریق بخشی از نیازهای مالی برطرف شود.

وی افزود: در سال ۹۷ میزان وام ودیعه مسکن به دانشجویان ۱۱۰ میلیون ریال بود که در سال ۹۹ به ۱۸۰ میلیون ریال افزایش یافت و اکنون در شهرهای بزرگ ۶۰۰ میلیون ریال، در شهرهای متوسط ۴۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک‌تر ۳۰۰ میلیون ریال شده است.

معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت گفت: زمانی بودجه ستادی ما از وزارتخانه، تنها ۴۰ میلیارد ریال بود در حالی که اکنون بودجه ستادی ما چندین برابر بیشتر شده است به همین دلیل در یکی، ۲ سال اخیر توجه بیشتری به دانشگاه ها داشتیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: