کد خبر: ۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
مهدی تاج:
رئیس جدید فدراسیون فوتبال حفظ کارلوس کی روش را به نفع فوتبال ایران دانست و گفت: فدراسیون در حال حاضر حدود ۱۳ میلیارد تومان بدهی دارد.
حفظ کی‌روش به نفع فوتبال است/ فدراسیون ۱۳ میلیارد بدهی دارد

مهدی تاج در گفتگو با برنامه نود به مسائل مختلفی از جمله نحوه انتخابش به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، با رد ادعای مصطفی آجرلو گفت: هرگونه رایزنی با مسوولان رده بالا را رد می کنم. هر کس محبتی به من داشته چه از وزارت ورزش و یا هر جای دیگر نظر خودشان بوده و من درخواستی نداشته ام.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت سرمربی تیم ملی تصریح کرد: ما در فدراسیون فوتبال چند چالش داریم که باید آنها را حل کنیم. یکی بحث تیم ملی و امکانات است و بحث دیگر حق پخش تلویزیونی. 

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کارلوس کی روش در هیات رییسه ۱۱ درخواست خود را اعلام کرد، گفت: این درخواستها زیاد نیست. سه ساعت به حرفهای کی روش گوش دادم و حفظ او به نفع فوتبال ما است.

تاج در پاسخ به سئوالی مبنی بر وضعیت انتخاب دبیر کل فدراسیون، خاطرنشان کرد: باید دراینباره فکر کنیم ولی ممکن است در یکسری از بخش ها تغییرات داشته باشیم. تیم ملی چند روز دیگر اردویش آغاز می شود و ما هنوز لباس و اردو نداریم.

وی در پایان بدهی فدراسیون فوتبال را ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دانست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: