کد خبر: ۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
وزیر ورزش و جوانان با تاكید بر لزوم تعامل میان فدراسیون های ورزش و مدیران كل استانی،گفت: نگاه خطایی حاكم شده كه رئیس فدراسیون متولی رشته خود و مدیر كل استانی متولی ساخت و سازهای ورزشی است.
تاكید وزیر ورزش و جوانان بر تعامل رئیسان فدراسیون ها و مدیران كل استانی

به گزارش از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمود گودرزی امروز (یكشنبه) در گردهمایی مشترك روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران كل ورزش و جوانان استان ها، افزود: این نگاه باید اصلاح شود و همكاری هر دو حوزه در كنار هم شكوفایی ورزش را به دنبال خواهد داشت.
وی به برگزاری مسابقات قهرمانی كشور در كلیه رشته ها تاكید كرد و اظهار داشت: مسابقات قهرمانی می تواند انگیزه لازم را برای ورزشكاران سراسر كشور و ورود آنها به بخش قهرمانی فراهم كند.
گودرزی رئیسان فدراسیون ها و مدیران كل ورزش و جوانان استان ها را یك خانواده دانست كه باید با ایجاد همدلی و فضای همكاری، هم افزایی جامعه ورزش را بیشتر كنند.
وزیر ورزش و جوانان افزود: نقش های متفاوتی در این خانواده تعریف شده كه نگاه «بخشی» را می طلبد اما باید در كنار آن نگاه «كلان و ملی» داشته باشیم چرا كه توسعه ورزش كشور در همه حوزه ها هدف نهایی همه دست اندركاران و متولیان ورزش است.
وزیر ورزش و جوانان همچنین مربیان ورزشی را منادیان سلامت جامعه دانست و گفت: اگر بتوانیم تا پایان این دوره از فعالیت خود، در بخش ورزش همگانی آمار مشاركت كنندگان را به 25 میلیون نفر برسانیم، یك گام به ایده آل ها و اهداف مورد نظرنزدیك شده ایم.
گودرزی توسعه فضای فرهنگی كشور را مورد توجه قرار داد و افزود: این حوزه مهم ترین بخش ورزش است كه باید با تدبیر از ایجاد فضای غیر اخلاقی كه حتی یك مورد آن برای ورزش زیاد است، جلوگیری شود.
وی درخصوص استفاده از ظرفیت های قانونی ورزش و بخش خصوصی نیز یادآور شد: بسیاری از فدراسیون ها و ادارات كل استانی ظرفیت استفاده از بخش خصوصی را دارند كه باید از آن برای توسعه ورزش كشور بهره بگیرند.
وزیر ورزش و جوانان در پایان با تبریك به رئیسان جدید فدراسیون های فوتبال، شطرنج و ورزش های دانشگاهی، ابراز امیدواری كرد تا با همكاری خانواده بزرگ ورزش، شاهد برداشته شدن گام های موثری در راستای توفیق روز افزون باشیم.
گردهمایی مشترك روسای فدراسیون های ورزشی و مدیران كل ورزش و جوانان استان ها با حضور معاونین وزیر ورزش و مدیران كلی ستادی امروز (یكشنبه) در هتل المپیك تهران برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: