کد خبر: ۲۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
کدام نماد‌ها بیشترین افزایش قیمت را داشتند؟
شاخص کل فرابورس با ۶۱ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۵۱۴ واحد رسید. نماد‌های بپاس و غصینو بیشترین اثر منفی و نماد‌های میدکو، ذوب، زاگرس، هرمز و آریا بیشترین اثر مثبت را بر رشد شاخص کل فرابورس گذاشتند.
قلم‌نیوز:امروز و تا لحظه تنظیم این خبر، شاخص کل بورس با ۱۹ هزار و ۷۶۹ واحد رشد به عدد یک میلیون و ۲۱۲ هزار واحد افزایش یافت و بار دیگر کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را به دست آورد. شاخص کل هم‌وزن نیز که وضعیت کلی بازار را بهتر نشان می‌دهد با ۲ هزار و ۳۷۴ واحد افزایش به عدد ۴۲۲ هزار و ۴۶۷ واحد افزایش یافت.

نماد‌های فولاد، فملی، فارس، تاپیکو، وغدیر، شپنا و خودور بیشترین اثر مثبت را بر شاخص کل فرابورس داشتند. نماد‌های خزر، شستا، خودرو، کلوند، شپنا، خگستر و شتران از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند. امروز بیشترین افزایش قیمت به نماد‌های سدور، قپیرا، بشهاب، کاوه، فاسمین، سخزر و کپارس مربوط بود. نماد‌های وتوس، سصفها، کسرام، فمراد، خرینگ، تکمبا و پدرخش امروز را با بیشترین کاهش قیمت پشت سر گذاشتند.

شاخص کل فرابورس نیز با ۶۱ واحد رشد به عدد ۱۷ هزار و ۵۱۴ واحد رسید. نماد‌های بپاس و غصینو بیشترین اثر منفی و نماد‌های میدکو، ذوب، زاگرس، هرمز و آریا بیشترین اثر مثبت را بر رشد شاخص کل فرابورس گذاشتند. سپیدار، وسپهر، شاروم، زملارد، کزغال، بپیوند و کرمان از پر تراکنش‌ترین نماد‌ها بودند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: