کد خبر: ۲۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
رالی بزرگ تفریحی و خانوادگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر امروز در کیش برگزار شد.
قلم‌نیوز:این برنامه شاد که با استقبال چشمگیر ساکنان جزیره کیش و گردشگران همراه بود به همت موسسه ورزش و تفریحات سالم ، هیات اتومبیلرانی کیش و حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی کیش با حضور یش از ۱۲۰ شرکت کننده صبح امروز از محوطه مقابل تالار شهر کیش آغاز شد.

شرکت کنندگان در دو کلاس حرفه ای و مبتدی در این برنامه با یکدیگر رقابت کردند و پس از طی مسافتی حدود ۱۰۲ کیلومتر در ۱۹ ایستگاه و کنترل و ثبت زمان پیمودن مسافت بین هر ایستگاه توسط مربیان مجرب، سرانجام پس از ۳ ساعت و نیم  رانندگی به خط پایان رسیدند.

 حامیان مالی مسابقه دو شرکت خصوصی بودند و مراسم اعلام نتایج و اهدای جوایز ساعت ١٨ روز یک شنبه ۱۹ بهمن  در سالن تنیس روی میز مجموعه المپیک کیش برگزار خواهد شد.

رعایت تمامی ضوابط بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شرایط حضور در این رالی بود . در جلسه توجیهی این برنامه که ساعت ۱۶ دیروز پنجشنبه شانزدهم بهمن برگزار شد موارد لازم جهت توجه ویژه به  رعایت دستورات بهداشتی برای حفظ ایمنی فضای برگزاری مسابقه و پیشگیری از شیوع کرونا به شرکت کنندگان یاد آوری شد.

لازم به ذکر است در برگزاری این برنامه خانوادگی و ورزشی نمایندگانی از  سازمان منطقه آزاد کیش ، موسسه ورزش ،نیروی انتظامی، پلیس راهور، آتش نشانی ، اورژانس ،هلال احمر ، ستاد مبارزه با کرونا ، و شماری از اصحاب رسانه حضور داشتند.

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: