کد خبر: ۲۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷
بررسی داد و ستد بازار سهام امروز چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۰/۰۳؛

رشد ۲ هزار واحدی؛ ماحصل افت و خیز‌های امروز بورس

معاملات امروز بورس بار دیگر با فشار عرضه‌ها مواجه شد و رشد ابتدایی ۹ هزار واحدی خود را پس گرفت و در نهایت با رشد ۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.
قلم‌نیوز: بازار سرمایه این روزها در دوران بی تصمیمی به سر می برد؛ شرایطی که توان تصمیم گیری معامله گران را تقلیل داده و آنها را به سمت دیدی کوتاه مدت سوق داده است.

از سوی دیگر تحمل زیان‌های سنگین باقی مانده از ریزش سنگین بازار سرمایه در ماه‌های اخیر نیز به دلیل عدم حرکت بازار پس از بیش از ۴ ماه ریزش کاهش یافته و آن‌ها را به فکر خروج با زیان از این بازار پیش رانده است.

صبح امروز با تکیه بر تقاضای دیروز بازار مچینگی مثبت با ثبت رشد ۹ هزار واحدی اتفاق افتاد، اما این رشد در ادامه با افزایش عرضه‌ها در نهایت به رشدی ۲ هزار و ۸۸۵ واحد به ارتفاع یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۸۵۴ واحد رسید.

شاخص کل هم‌وزن اما وضعیت بهتری را با تکیه بر روند معاملات مثبت در کلیت بازار طی کرد و امروز با رشد ۸ هزار و ۱۰۶ واحدی به ارتفاع ۴۶۸ هزار و ۵۱۱ واحد رسید.

معاملات بورس

نمادهای فارس، فولاد، شستا، شپنا و فملی با معاملات منفی خود رشد شاخص را پس گرفتند، در حالی که نماد کگل و فولاژ امروز بیشترین تاثیر رشدی را بر شاخص بورس گذاشتند.

کوتاه از فرابورس

آیفکس امروز با رشد اندک ۲۳ واحدی کار خود را پایان داد و توانست خود را تا ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحدی تکان کوچکی دهد.

نمادهای بپاس و هرمز بیشترین اثر کاهشی را بر روند شاخص فرابورس گذاشتند.

همچنین نمادهای غصینو، زاگرس، کگهر، وملل و سمگا امروز با تاثیری مثبت بر حرکت آیفکس ظاهر شدند.

شاخص فرابورس

منبع: اقتصاد24

خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان