کد خبر: ۲۵۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۹
با بهره برداری داشبورد بودجه برای عموم شهروندان؛
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد از طراحی و راه اندازی داشبورد بودجه برای عموم شهروندان خبر داد.
آیدا مهربان با اعلام این مطلب گفت: با ایجاد سهولت در دسترسی به اطلاعات بودجه شهرداری مشهد این امکان به شهروندان داده می شود که به عنوان یک شهروند فعال به آسانی از هزینه های مدیریت و نگهداری شهر و منابع مورد نیاز آن مطلع شوند.
وی افزود : شفافیت بودجه به خودی خود یک هدف نیست بلکه پیش شرط مشارکت عمومی و پاسخگویی است.
مهربان با اشاره به مهمترین اهداف شهرداری مشهد از راه اندازی داشبورد بودجه برای عموم شهروندان، اظهارکرد: شفافیت در عملکرد مالی شهرداری، دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات صحیح در کمترین زمان ، تحقق بیش از پیش شهرهوشمند، تقویت پاسخ گویی مدیریت شهری و دریافت بازخورد از شهروندان، از مهم ترین اهداف شهرداری مشهد در راه اندازی این داشبورد می باشد.
وی همچنین تصریح کرد: داشبورد مذکور دارای دو بخش اصلی شامل اطلاعات بودجه مصوب شهرداری به تفکیک حوزه ماموریتی و عملکرد بودجه شهرداری در سال جاری است.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری مشهد در خاتمه اظهار کرد: هم اکنون داشبورد بودجه برای عموم شهروندان به آدرس اینترنتی www.mashhad.ir/budget در دسترس همگان بوده و امید است راه اندازی آن در تعامل بیشتر شهروندان با شهرداری و جذب اعتماد و مشارکت عمومی بیشتر از قبل موثر واقع شود.
 
منبع: قلم نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: