کد خبر: ۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴
گویا امسال ال جی قصد دارد برخی از سیاست های خود را تغییر دهد و این کمپانی اعلام کرده است که امسال دو گوشی پرچمدار را رونمایی خواهد کرد.

همان گونه که مطلع هستید کمپانی ال جی قرار است همزمان با سامسونگ در روز دوم اسفند در کنگره ی جهانی موبایل از پرچمدار خود G5 پرده برداری کند. غول کره ای سال گذشته موفق به فروش 59.7 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شد که این مقدار 0.6 میلیون از سال گذشته اش بیشتر بوده است و گویا امسال ال جی قصد دارد برخی از سیاست های خود را تغییر دهد و این کمپانی اعلام کرده است که امسال دو گوشی پرچمدار را رونمایی خواهد کرد.

 

با توجه به این صحبت ها از سوی ال جی میتوان تا حدودی مطمئن شد که امسال این کمپانی جی 5 و نسل جدید V10 را معرفی خواهد کرد و این دو گوشی پرچمدار در راه هستند.

هم اکنون با توجه به شایعات و اطلاعات درز کرده پرچمدار جدید ال جی که به زودی معرفی خواهد شد ، از طراحی کاملا متفاوتی نسبت به نسل قبل خود برخوردار خواهد بود و در جی 5 دیگر شاهد دکمه های سخت افزاری پشت گوشی نخواهیم بود که اگر این اتفاق بیافتد حرکت عجیبی از سوی این کمپانی خواهد بود هر چند فعلا هیچ چیز تایید نشده است و تصاویر درز کرده میتوانند تقلبی و فیک باشند . ال جی G5 احتمالا از بدنه ای فلزی برخوردار خواهد بود و صفحه نمایشی بین 5.5 و 5.7 اینچ خواهد داشت. ممکن است شایعات و اطلاعات بیشتری را در روزهای آینده از این گوشی هوشمند به بیرون درز کند. همچنین در قسمت سیستم عامل نیز به احتمال زیاد جی 5 از سیستم عامل اندروید نسخه ی 6.0 به همراه رابط کاربری اختصاصی این شرکت موسوم به UX UI بهره خواهد برد. در قسمت دوربین نیز احتمالا مانند قبل از یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جی 5 استفاده شود اما مطمئنا نسبت به نسل قبل که در جی 4 استفاده شده بود شاهد بهبود هایی خواهیم بود. تمامی این اطلاعات ، شایعاتی هستند که هیچ کدام از آن ها تایید شده نیستند و باید منتظر معرفی رسمی این گوشی باشیم.به هر حال به احتمال بسیار زیاد، جی 5 در کنگره ی ماه آینده موبایل معرفی خواهد شد و نسل جدید ال جی V10 نیز در 3ماهه ی چهارم سال جاری معرفی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: