کد خبر: ۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۳ - ۰۴ تير ۱۳۹۹
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته، 12 تا 15 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برپا می شود.
 قلم‌نیوز: فرهاد امینیان با بیان اینکه شروع به کار دوباره نمایشگاهها در تهران با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مقابله با کرونا رقم خورد که بازدید از آن تنها ویژه متخصصین بود، گفت: نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته نخستین نمایشگاه رسمی پس از آغاز به کار دوباره نمایشگاهها محسوب میشود .

وی افزود: در نمایشگاه بین المللی در و پنجره، پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح ممکن رعایت می شود تا نگرانیهای مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه از لحاظ شیوع ویروس کرونا به حداقل برسد .

امینیان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده به منظور حفظ اطمینان خاطر کلیه مخاطبین و بازدیدکنندگان از نمایشگاه، اظهار داشت:

بنا به اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته ، به رغم این که طی چهار ماه گذشته فعالیتهای نمایشگاهی به حال تعطیل در آمده بود و نگرانیهایی در زمینه چگونگی از سرگیری نمایشگاهها از لحاظ میزان استقبال صنعتگران و تجار وجود داشت، ولی استقبال از برگزاری این نمایشگاه به گونه ای بوده که این نگرانیها مرتفع شده و هم اینک نمایشگاه دوازدهم در فضایی بالغ بر 21000 مترمربع برپا می شود.

وی ادامه داد: این رویداد تخصصی که با تمرکز ویژه برحضور تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی برگزار میشود، نمود عینی کالاها و فناوریهای ساخت داخل در سال جهش تولید محسوب خواهد شد .

به گفته رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه در و پنجره، به دلیل سطح کیفی و کمی مطلوب، نمایشگاه بین المللی در و پنجره و صنایع وابسته عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها (UFI) را دارا است که این امر به عنوان یک افتخار بزرگ برای این نمایشگاه به شمار می آید .

وی افزود: نمایشگاههایی که عضویت اتحادیه جهانی نمایشگاهها را دارند از اعتبار و شهرت بین المللی برخوردارند و همواره مورد توجه مخاطبین صنعت نمایشگاهی میباشند . به عبارت دیگر هم اینک نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران به عنوان برند نمایشگاهی صنعت در و پنجره کشور وبزرگترین رویداد این صنعت محسوب میشود .

امینیان به رکود حاکم در حوزه صنعت ساختمان و شرایط سخت اقتصادی ناشی از اعمال تحریمهای خارجی اشاره کرد و گفت: با وجود نوسانات نرخ ارز و به دلیل ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به کشور، استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان صنعت در و پنجره کشور از نمایشگاه امسال به عمل آمده است به گونه ای که برپایی این نمایشگاه در شرایط فعلی در چنین سطحی ، حاکی از چشم انداز روشن و امیدوار کننده صنعت در و پنجره کشور محسوب شده و به عنوان نقطه اتکا و امید فعالان و دست اندرکاران این صنعت به شمار می آید .

به گفته این فعال صنعتی، گروههای عمده حاضر در نمایشگاه شامل گروه درهای ساختمانی و ضدسرقت ، محصولات در و پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی، پروفیل یوپی وی سی، ماشین آلات و تجهیزات، یراق آلات ، شیشه پنجره ، توری پنجره و نشریات تخصصی میباشند و سایر حوزه های مرتبط و خدمات وابسته نیز در کنار گروههای اصلی استقرار یافته اند .

گفتنی است مخاطبین نمایشگاه در و پنجره و صنایع وابسته را علاوه بر مصرف کنندگان عام ، عمدتاً شرکتهای ساختمانی ، انبوه سازان مسکن و شهرکها ، مجتمع های مسکونی ، اداری و تجاری ، هتلها ، بیمارستانها ، مراکز آموزشی و ورزشی تشکیل میدهند .

رئیس ستاد برگزاری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی در و پنجره، گروههای کالایی که در نمایشگاه بین المللی در، پنجره و صنایع وابسته امکان حضور دارند را به این شرح اعلام کرد:

Ø انواع در و پنجره ساختمانی ، صنعتی ، بيمارستانی ، سرويس بهداشتی ، پاركينگی در تركيبهای مختلف آهنی ، آلومينيومی ، كامپوزيت ، pvc ، upvc ، چوبي، نئوپان ،MDF ،HDF ، لمينت ، فايبرگلاس ، فرفوژه ، استيل، برنز، سه لايی، تمام شيشه ، ضد آب ، ضد سرقت ، ضدآتش ، ضد صدا ، دوجداره ،‌ سه جداره ، دكوراتيو ، كركره ای

Ø انواع چارچوب ، سردر و فريم در تركيبهای فوق الذكر

Ø ماشين آلات و ابزار توليد ،‌ مونتاژ و خط توليد در و پنجره

Ø سيستمهاي توليد روباتيك و اتوماسيون صنعتی

Ø دربهای گردان و اتوماتيك

Ø انواع سيستمهای دای كست ،‌ آنادايزينگ ، ترمال بريك ، پادركوتينگ

Ø تجهيزات و سيستمهای دربازكن اتوماتيك ، كنترل از راه دور، كنترل تردد ، سيستمهای هوشمند و سيستمهای كنترل

Ø انواع دربازكن های ساده و تصويری

Ø كركره های فروشگاهی و صنعتی دستی و اتوماتيك

Ø سيستمهای پنوماتيك ،‌ هيدروليك ، روغني ، هيدروالكتريك ، مكانيكی و گازی

Ø انواع يراق آلات و دستگيره در و پنجره

Ø قفلهای ساده و برقی

Ø نمای ساختمان

Ø سيستمها و تجهيزات رنگ آميزی

Ø مواد اوليه

Ø مواد شيميايی (جلادهنده ها ،‌ پاك كننده ها ، ......)

Ø نوار و مواد مخصوص آب بندی و درزگيری

Ø انواع شيشه های دوجداره ، سه جداره ، رفلكس ، رنگی ، مشجر، خم ، سيكوريت ، .........

Ø گلخانه ، پارتيشن و بالكنهاي كاذب

Ø مهندسي ،‌ نصب و اجرا

Ø صادرات و واردات محصول

Ø تعميرات و خدمات پس از فروش

Ø طراحی و سيستم نرم افزاری

Ø بسته بندی و حمل و نقل

Ø صنايع و تجهيزات وابسته

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها
خبرهای مرتبط
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: