کد خبر: ۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی
رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی تاکید کرد: در صورتی که رضا یزدانی و قاسم رضایی فردا (یکشنبه) در جلسه کمیسیون پزشکی این فدراسیون شرکت نکنند شانسی برای حضور در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نخواهند داشت.
رضایی و یزدانی به کمیسیون پزشکی نیایند، المپیک را از دست می‌دهند

تورج ملک‌محمدی درباره مصدومیت رضا یزدانی و قاسم رضایی دو تن از ملی‌پوشان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی، اظها‌ر کرد: بر اساس قانون فرایند انتخابی تیم ‌های ‌ملی اگر برای کشتی‌گیری قبل از ر‌قا‌بت های انتخابی تیم ‌ملی مصدومیتی به وجود بیاید، کمیسیون پزشکی فدراسیون کشتی در این رابطه تشکیل جلسه می‌دهد تا کشتی‌گیر‌ان مصدوم با حضور در این کمیسیون مدارک اثبات ادعای خود را در اختیار اعضا قرار دهند تا آنها پس از بررسی دقیق، نظر نهایی خود را اعلام کنند.

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون کشتی افزود: بر این اساس رضا یزدانی و قاسم رضایی باید فردا (یکشنبه) با حضور در این کمیسیون، مدارک پزشکی خود را تحویل دهند. این موضوع نیز به اطلاع هیات‌های استانی و این دو کشتی‌گیر رسیده است.

وی تصریح کرد: اگر این دو کشتی‌گیر فردا صبح در جلسه کمیسیون پزشکی حضور پیدا نکنند، به طور قطع دیگر شانسی برای حضور در تیم ‌ملی برای ر‌قا‌بت‌های پیش‌رو را نخواهند داشت.

ملک‌محمدی خاطر‌ نشان کرد: کمیسیون پزشکی پس از بررسی مدارک پزشکی ارائه شده از سوی این دو کشتی‌گیر‌ و همچنین بررسی‌های دقیق‌تر، نظر نهایی خود را به فدراسیون کشتی اعلام می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: