کد خبر: ۱۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۸
رمز دوم ثابت (ایستا) تمامی کارت‌های نقدی بانک ملی ایران (ملی کارت) از ۲۰ بهمن ماه غیرفعال می شود.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در راستای اجرای بخشنامه بانک مرکزی مبنی بر حذف رمز دوم ایستای کارت های بانکی، از ۲۰ بهمن ماه ۹۸ رمز ایستای کارت های نقدی این بانک غیرفعال می شود و انجام تراکنش با رمز دوم ثابت امکان‌پذیر نخواهد بود.

همچنین جهت تسهیل امور و ارائه سرویس مناسب به دارندگان ملی کارت پس از تاریخ مذکور و در صورت پذیرش مسئولیت از سوی مشتری، امکان استفاده از رمز دوم ثابت (ایستا) برای تراکنش های غیرحضوری کارت، در مجموع تا سقف یکصد هزار تومان در شبانه روز برای هر کارت فراهم شده است.

آن دسته از مشتریانی که تمایل دارند برای تراکنش های غیرحضوری خود تا سقف تعیین شده از رمز دوم ایستا استفاده کنند، می توانند با مراجعه به خودپردازهای این بانک از طریق گزینه عملیات رمز، انتخاب گزینه تخصیص یا تغییر رمز دوم و سپس تایید متن پذیرش مسئولیت مربوط، رمز دوم ثابت جدید را ثبت و با رعایت شرایط سقف تراکنش ذکرشده، همچنان از رمز ثابت بهره مند باشند.

لازم به ذکر است، مشتریان گرامی می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی https://bmi.ir/landing/60 رمز پویا (یکبار مصرف ) کارت خود را فعال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: