کد خبر: ۱۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۳۰ مهر ۱۳۹۸
مراجعه بیش از ۲۴ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی
رئیس اداره کمیسیون های پزشکی و طب کار تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به تعداد معاینات بیمه های خاص در سطح استان گفت: در سال گذشته ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر جهت انجام معاینات بیمه های خاص به ۱۹ مرکز در سراسر استان مراجعه کردند.
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر فرخنده جلودار زاده در اولین جلسه معاینات بیمه های خاص که در شعبه تامین اجتماعی هفتکل برگزار شد. اظهار داشت: شهرستان هفتکل به عنوان سومین شهر نفتی ایران با جمعیتی حدود ۳۵ هزار نفر در ۹۵ کیلومتری شمال شرق اهواز واقع است که ۷۶ درصد جمعیت آن تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

دکتر فرخنده جلودار زاده گفت: با توجه به عدم وجود مرکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی و همچنین فاصله زیاد این شهر با شهرهای همجوار و به منظورجلوگیری از رفت و آمدهای زیاد متقاضیان بیمه های خاص، تصمیم گرفته شد با همکاری شعبه تامین اجتماعی هفتکل و قرارداد با یکی از متخصصین داخلی این معاینات جهت متقاضیان در این شهر انجام گیرد. 
وی با اشاره به تعداد معاینات بیمه های خاص در سطح استان گفت: در سال گذشته ۲۴ هزار و ۵۰۰ نفر جهت انجام معاینات بیمه های خاص به ۱۹ مرکز در سراسر استان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: اداره کمیسیونهای پزشکی تامین اجتماعی خوزستان با برگزاری کلیه کمیسیونهای تخصصی بدوی و تجدیدنظر پاسخگوی کلیه شعب استان و مدیریتهای درمان استانهای همجوار است و با توجه به کثرت پرونده های استان، هیچگاه پرونده ای به استان همجوار اعاده نشده و تلاش کرده ایم در اسرع وقت پاسخگو باشیم.
رئیس اداره کمیسیونهای پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: انواع کمیسیونهای بدوی و تجدید نظر از قبیل داخلی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، ارولوژی، چشم، جراحی مغز و اعصاب، قلب، پوست، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی و اعصاب و روان در مرکز استان برگزار می شود.

وی تعداد پرونده های بررسی شده در این کمیسیون ها در سال 97 را بیش از ۵ هزار نفر اعلام کرد.
دکتر فرخنده جلودار زاده در خصوص شورای های پزشکی گفت: شوراهای پزشکی بالای ۶۰ روز در ۱۳ شهرستان استان برگزار می شود که در سال 97 حدود ۹ هزار نفر در شوراها ی پزشکی و حدود ۱۳ هزار نفر به پزشکان معتمد سازمان جهت تایید استراحت های پزشکی مراجعه داشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: