کد خبر: ۱۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۰ - ۲۸ مهر ۱۳۹۸
نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره، معاونان مدیرعامل و مدیران بیمه آسیا از شعب استان خوزستان بازدید کردند.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست مشترک با روسای شعب و شبکه فروش سرپرستی منطقه هشت بیمه آسیا (خوزستان ، لرستان و ایلام ) ضمن تبریک کسب سطح یک توانگری مالی با شاخص 145، گفت: کسب نسبت 145 درصد توانگری مالی در بیمه آسیا بی سابقه است و این افتخار مرهون تلاش و زحمات یکایک کارکنان و شبکه توانمند آن است.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا ،رضایت مندی بیمه گذاران را اولویت اول بیمه آسیا دانست و اظهار داشت: در شش ماهه اول سال جاری، پورتفوی بیمه آسیا 40 درصد رشد داشته است. هم چنین علیرغم 33 درصد رشد مبلغ خسارت و 8 درصد رشد تعداد خسارت در بیمه های مهندسی و عمر و پس انداز ،در مجموع 2/5 درصد نسبت خسارت کاهش را در آمارها نشان می دهد.

نایب رییس هیأت مدیره با تاکید بر جایگاه خوب بیمه آسیا در صنعت بیمه بیان داشت: شعب استان خوزستان ظرفیت بالایی در رشد پورتفوی را دارند و این مستلزم اتحاد و همدلی است که می بایست سرلوحه تمام فعالیت ها قرار گیرد.

وی در پایان افزود: باید بتوانیم با کمترین نرخ، بهترین کیفیت را در پوشش های بیمه ای به هموطنان ارائه  کنیم.

بنابراین گزارش درادامه این نشست، معاونان مدیرعامل و مدیران پاسخگوی پرسش های روسای شعب و شبکه فروش منطق هشت بیمه آسیا  بودند.

این گزارش می افزاید، بهروز ناظمی ،عضو هیات مدیر و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا در نشستی با و شبکه فروش استان خوزستان بیمه آسیا با تاکید بر ایجاد همدلی بین نمایندگان و کارکنان, گفت: با جدیت در امر آموزش ،می توانیم از ظرفیت های بالقوه  توسعه فعالیت های بیمه ای در استان خوزستان در مسیر تداوم موفقیت های بیمه آسیا استفاده کنیم.

معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا با تصریح تکریم ارباب رجوع  و رعایت حرمت نمایندگان پیشکسوت ، اظهار داشت :اولویت بیمه آسیا در سال جاری فروش بیمه های زندگی است و نمایندگان با رصد فعالیت های استار تاپ ها در استان می توانند در توسعه این نوع از بیمه ها پیشگام باشند.

 به روز رسانی اطلاعات شخصی و فنی شبکه فروش ، رعایت ضوابط و مقررات اداری  و اعطای مجوز صدور به نمایندگان از دیگر موارد مورد اشاره عضو هیات مدیر بیمه آسیا در این نشست بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: