کد خبر: ۱۸۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۸
مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری اداره کل و شعب تابعه تأمین اجتماعی استان:
جلسه شورای اداری اداره کل و شعب تابعه تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در شهرستان ورزقان برگزار شد.
ملیحه سادات حسینی : به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی،جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری اداره کل و شعب تأمین اجتماعی استان که با حضور روسای شعب و روسای ادارات اداره کل استان در ورزقان برگزار شد، ضمن قدردانی از مساعی و اهتمام همکاران در جهت کسب رتبه برتر کشوری در ارزیابی، ارزشیابی و رتبه بندی سال 97 واحدهای اجرای سازمان، اذعان داشت: تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان درآمد هزینه ای، با تعامل مطلوب با تشکل های و نهادهای مختلف در جهت تحقق سیاستهای بیمه ای و تعمیم و گسترش عدالت اجتماعی گام بر می دارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: همکاران تأمین اجتماعی با همسو کردن دانش و تجربه سازمانی، در جهت تحقق اهداف و برنامه های سازمان حرکت می کنند و در این راستا اجرای پرونده الکترونیک به عنوان زیرساخت توسعه خدمات غیرحضوری و تسهیل امور در دستور کار است و با تدبیر همکاران به نحو شایسته عملیاتی می شود.

جعفر سمساری، تکریم مراجعین با ارائه خدمات مطلوب حضوری و غیرحضوری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پاسخگویی دقیق و شفاف به مراجع برون سازمانی و شرکای اجتماعی بایستی مورد توجه جدی شعب و واحدهای اجرایی قرار گرفته و در راستای جلب اعتماد عمومی و رضایت مندی مخاطبین اقدام می شود.

وی با بیان اینکه جذب منابع و مدیریت مصارف، از ضروریات تحقق تعهدات به هنگام سازمان است، تصریح کرد: پایش مدون و منظم فرآیندها و شاخصهای ارزیابی از الزامات دستیابی به اهداف متعالی سازمان می باشد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، استقرار نظام پیشنهادات در اداره کل استان را بستر سازی در جهت مدیریت مشارکتی و دریافت پیشنهادات و نکته نظرات همکاران در بهبود و اصلاح فرآیندها دانست و افزود: وجود نظام پیشنهادات لازمه پویایی و تعالی سازمان است و انتظار می رود شعب تابعه با مشارکت فعال در این نظام، زمینه ارتقای کمی و کیفی خدمات را بیش از پیش فراهم آورند.

حسن یحیوی، فرماندار شهرستان ورزقان نیز با حضور در این جلسه، ضمن قدردانی از عملکرد مطلوب سازمان تأمین اجتماعی در منطقه در راستای خدمت رسانی به مخاطبین و ذینفعان این سازمان، ورزقان را از مهمترین معادن فلزی مس، طلا و نقره کشور و از جاذبه های گردشگری طبیعی منحصر به فرد دانست و اذعان داشت: با توسعه زیرساخت های حمل و نقل و با تکیه بر دانش بومی و ملی، شاهد توسعه هر چه بیشتر اقتصادی و اجتماعی خواهیم بود.

رسول عباسی، معاون اداری و مالی اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه، با بیان اینکه کسب رتبه برتر کشوری، حاصل تلاش و جدیت یکایک همکاران در سطح واحدهای اجرایی است، توانمندسازی و توزیع متناسب نیروی انسانی را مورد توجه قرار داد و گفت: به واسطه چند پیشگی و غنی سازی شغلی کارکنان، شاهد ارتقای بهره وری و کارایی نیروی انسانی در تحقق اهداف سازمانی بوده ایم.

وی، شفافیت و سرعت در پاسخگوئی و استاندارسازی مکاتبات را از جمله ضوابط اداری لازم الاجرا عنوان داشت و تصریح کرد: خروجی ارزیابی کارکنان، بایستی منعکس کننده عملکرد واقعی کارکنان و واحدهای اجرایی باشد.

 عباسی تکریم مخاطبین و توجه به شرایط اجتماعی و اقتصادی مخاطبین در واحدهای اجرایی را ضروری خواند و خاظرنشان کرد: تبیین قوانین و مقررات جاری، از جمله شرح وظایف کارکنان در قبال مخاطبین است.

نریمان علیزاده، معاون امور بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با قدردانی از عملکرد همکاران اداره کل و شعب دارای رتبه برتر کشوری، پرونده الکترونیک را از مهمترین زیرساختهای لازم در جهت توسعه خدمات الکترونیکی و تسهیل امور مخاطبین دانسته و بر اجرای دقیق این طرح در شعب تابعه طبق برنامه زمان بندی مدون تأکید کرد.

معاون امور بیمه ای اداره کل تأمین اجتماعی استان آذربایجان شرقی، با اشاره به ضرورت رعایت ساختار و سلسله مراتب اداری، ارائه به هنگام خدمات و ایجاد وحدت رویه در امور در چارچوب قوانین و مقررات را مورد تأکید قرار داد و اذعان داشت: احصای مشکلات و چالشهای پیش رو و اتخاذ تدابیر کارشناسی در جهت رفع آنها از طریق نشستهای تخصصی و هم اندیشی مورد توجه است و با جدیت دنبال می شود.

رامین رخشا، رئیس شعبه پنج تبریز و عزیز رحمانی فام، رئیس شعبه عجبشیر در جلسه شورای اداری اداره کل و شعب تابعه استان با جمعبندی پیشنهادات و نکته نظرات روسای شعب تابعه، کیفیت اجرای طرح های جاری از جمله پرونده الکترونیک را مورد توجه قرار داده و بر فرهنگ سازی و توسعه خدمات غیرحضوری تأکید نمودند.

بازنگری در قوانین تأمین اجتماعی متناسب با ساختار اقتصادی و جمعیتی کشور، جذب بیمه شدگان جدید، اصلاح فرآیندها، مشتری مداری، جبران خدمات کارکنان متناسب با مسئولیت و بازنگری در شیوه آموزش کارکنان، از جمله مواردی بود که از جانب روسای شعب واحدهای تابعه پیشنهاد گردید.

اعضای شورای اداری اداره کل استان در این جلسه نظرات کارشناسی خویش در جهت بهبود فرآیندها و ارتقای کمی و کیفی خدمات را ارائه نمودند.

مجید شیرزاد، رییس شعبه ورزقان نیز در ابتدای این جلسه، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شعبه ورزقان، این شعبه را با توجه به محدوده وسیع جغرافیایی تحت پوشش و نیز وجود معادن وسیع مس و طلا، قابل ارتقا و توسعه هر چه بیشتر دانست.

در جلسه شورای اداری تأمین اجتماعی استان، از معاونین اداره کل استان به نمایندگی از همکاران اداره کل و نیز روسای شعب پنج تبریز، شبستر، مراغه، مرند، اسکو و رئیس وقت شعبه یک تبریز به جهت کسب رتبه های برتر کشوری در ارزشیابی و رتبه بندی سال 97 و همچنین روسای شعب عجبشیر، هادیشهر و ترکمانچای به مناسبت پیشگامی در طرح پرونده الکترونیک تجلیل شد. 

همچنین روسای شعب تابعه با اهدای لوحی از تدابیر مدیر کل تأمین اجتماعی استان و کسب رتبه برتر کشوری قدردانی نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: