کد خبر: ۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸
مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد : بسیاری از کارکنان شاغل در این سازمان از خانواده شهدا،جانبازان،آزادگان و ایثارگران هستند وسازمان تامین اجتماعی جزو دستگاه های پیشرو در ارایه خدمات به ایثارگران است .
به گزارش قلم نيوز و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عباس نورمحمدی در جمع همکاران ایثارگر تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد اظهار داشت : ایثارگران ، اکنون روایتگران صحنه های ماندگار و فراموش نشدنی حماسه عظیم ملت ایران در جنگ نابرابر هشت ساله و حاملان ارزش های دفاع مقدس هستند و تجلیل و تکریم آنان ، پاسداشت آن ارزش های گران بها به شمار می رود.
 وی خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران را وظیفه ای ملی و همگانی دانست و اظهار داشت : راز شکست ناپذیری ملت ما در باورهای دینی و انقلابی ، جاری و ساری شدن ارزش های متعالی دفاع مقدس و روحیه شهادت طلبی است و اگر بخواهیم این فرهنگ شهادت همچنان حفظ شود و گسترش یابد، باید ایثارگران به عنوان الگو در این زمینه پیشگام باشند .
  وی افزود : عزت و سربلندی امروز ملت ایران به برکت خون پاک شهیدان و توجه به فرهنگ شهادت است و اگر امروز دشمن جرات حمله به این سرزمین را ندارد ، به واسطه اثرات آن خون ها و روحیه مقاومت و شهادت طلبی است و این فرهنگ باید زنده بماند .
 سرهنگ حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت : جوانان ما شهادت طلبی و ایثار را از حضرت سیدالشهدا(ع) آموختند و نشان دادند که با توکل به خدا و پیروی از ولایت می توان در برابر دشمن هر چند قدرتمند ایستاد و پیروز شد .
   وی روحیه ایثار و شهادت را سرمایه ارزشمندی توصیف کرد که باید همواره و به خوبی از آنها پاسداری شود و برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن به نسل های بعدی انتقال یابد .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: