کد خبر: ۱۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
نرم‌افزار GFXBench بنچمارکی منتسب به گوشی Huawei P9 را منتشر کرد که در صورت صحت آن، بایستی منتظر به کار گیری نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار تراشه مرکزی کرین 955 که از هشت هسته با کلاک فرکانس 2.5 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 بهره می‌برد باشیم.

هرچه به زمان معرفی پرچم‌دار بعدی هواوی با نام P9 نزدیک‌تر می‌شویم، شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از قابلیت‌های این محصول هستیم. در همین رابطه نیز ساعاتی پیش بنچمارکهایی منتسب به Huawei P9 منتشر گردیده که بیانگر استفاده از تراشه کرین 955 در این گوشی است.

انتشار نتایج بنچمارک GFXBench گوشی Huawei P9

هواوی یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده تجهیزات مخابراتی و گوشی همراه در جهان است که سال گذشته موفق شد به رکورد فروش 118 میلیون گوشی در جهان دست پیدا کند. در سوی دیگر این شرکت در نظر دارد طی پنج سال آینده جایگاه اپل و سامسونگ را در بازار تصاحب کند؛ از این رو بایستی علاوه بر توجه به میان بازار، پرچم‌دارانی را برای راضی نگاه داشتن علاقه‌مندان به این برند هم عرضه کند.

بر این اساس روز گذشته نرم‌افزار GFXBench بنچمارکی منتسب به گوشی Huawei P9 را منتشر کرد که در صورت صحت آن، بایستی منتظر به کار گیری نمایشگر 5.1 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی در کنار تراشه مرکزی کرین 955 که از هشت هسته با کلاک فرکانس 2.5 گیگاهرتز در کنار واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 بهره می‌برد باشیم. انتظار می‌رود چیپستKirin 955 به دو دسته چهارتایی هسته پردازشی با معماری چینش هسته Cortex-A72 وCortex-A53 مجهز شده باشد.

انتشار نتایج بنچمارک GFXBench گوشی Huawei P9

از دیگر ویژگی‌های پرچم‌دار بعدی هواوی می‌توان به 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، دوربین دوگانه 12 مگا پیکسلی ساخت لایکا و دوربین سلفی 8 مگا پیکسلی اشاره کرد. لازم به یادآوری است که هواوی قرار است از این گوشی هوشمند در هجدهم فروردین‌ماه رونمایی کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: